úterý 14. února 2017

Mini Tiger Haul

Krásné úterý! :) Včera jsem zašla do Tigeru, protože jsem potřebovala nějaké drobnosti jako dárek a něco málo jsem koupila i pro sebe. A protože to jsou hezké věci a některé i jarní, tak jsem si říkala, že z toho udělám takový malinký haul sem na blog :)
První věc je zároveň jediná valentýnská. My Valentýna neslavíme a dost mi vadí ta neskutečná obchodní masírka všude, ale včera jsem narazila na tuhle "pásku" s poukázkami a za 20 Kč jsem neodolala :D Jsou to trhací lístky s různými "poukázkami" a říkala jsem si, že manželovi upeču něco dobrého a k tomu přidám tyhle lístky :D V balení je jich obrovské množství, takže si to klidně můžete koupit dohromady s kamarádkama a podělit se:)







Další věci jsou dárky a úplně mě naladily na jaro, tak doufám, že budou mít stejný účinek u obdarované :) Propisky mají takový "mramorový" design, takže jsem neodolala a koupila si jedny i pro sebe. Cena byla 60 Kč. A přáníčko s jarními květy? Dokonalost :)




No a poslední sešit mě zaujal tím, že to je obyčejná stránka a uprostřed má čáru. Plánuju ho používat na to-do listy ale dost mě pobavila i jeho obálka, kde je využitý o dost kreativněji :D :D 



Dlouho už jsem chtěla koupit dřevěná dřívka na vyrábění, určitě se nám s Honzíkem budou hodit a v Tigeru je zrovna měli :) Stály 40 Kč.


Poslední věc není ani jarní ale spíš podzimní nebo vánoční:) Každopádně je to něco rozkošnýho :D Dřevěné muchomůrky :D :D 




No a to už je pro dnešek vše :) Mějte krásný týden a užívejte slunečné počasí!! :-*

12 komentářů:

  1. Roztomilosti :-)!! A ten sešit s tou čárou uprostřed, to je príma nápad, to bych si taky pořídila, jen nevím, kdy se dostanu do Tigeru... Asi udělám na manžela psí oči, aby jsme si udělali malý výlet do Ostravy :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ho ještě budou mít, v Budějkách jsem brala předposlední :(

      Vymazat
  2. Já tam byla v sobotu a vybrala jsem tam kamarádce dva dárečky :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Tiger je super, sama bych to tam vykoupila, tak vždy koupím jen nějakou drobnost na tvoření s dcerou. A úvodní stránka půleného notýsku mě pobavila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mají tam hezké věci, já jsem synovi slíbila že někdy tam půjdeme spolu :) Notýsek mě právě taky pobavil :D

      Vymazat
  4. Ty propisky jsou super! Nám teď otevřeli Tiger ve městě, a skoro tam nechodím, přitom v Praze jsem tam lítala furt.. ale ono je to dobře, aspoň ušetřím :D I když ty propisky jsou celkem lákadlo!

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do Tigeru dostávám docela složitě a fakt jednou za čas, ale jsem za to ráda :D

      Vymazat
  5. Jééé, ty pásky jsou výborné. :D No jinak celkově... Tiger je zlo, zakázala bych takový obchod, protože tam člověk nakoupí, co zásadně nepotřebuje, a doma to pak hodí do šuplíku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já se snažím kupovat spíš nějaké věci které využiju, ale třeba tyhle muchomůrky se zdají jako blbost, manžel se smál co to mám a já je naprosto miluju, syn si s nima hraje na skřítky a zdobí nám stůl i teď :D :D

      Vymazat
  6. krásé =) v tigeru jsem ještě nikdy nebyla. miluju ale kik a pepco

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat