sobota 14. ledna 2017

Pro inspiraci...

Krásnou sobotu! Dneska tu nenajdete nic z mojí hlavy, ale chtěla bych vám doporučit jeden TED talk, který jsem nedávno viděla a přišel mi hodně inspirující, zejména pro nás ženy, tak jsem se rozhodla vám ho tady vložit do článku a třeba si některé z vás najdou čas a pustí si ho :) A třeba někoho z vás i trošku dojme, tak jako mě :D :D Mějte krásný víkend!


5 komentářů:

  1. Krásné. Taky mě to dojalo. Líbí se mi ta metafora o rozbalování dárků. ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbilo, jak mluvila o rodině. Zapůsobila na mě i pasáž o strachu, protože tady jsem se poznala a pořád těch strachů mám hodně. Je uklidňující občas slyšet, že bát se normální.
    Jinak, vůbec jsem netušila, že existují TED talks i v češtině!:D Jdu si ještě něco pustit.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je jich docela hodně a některé jsou skvělé! :)

      Vymazat