středa 11. ledna 2017

One line a day aneb pětiletý deník

V dnešním článku bych vám chtěla představit deník One Line a Day. Já se o něm dozvěděla poprvé před několika lety ve videu od Estée Lalonde, ale v té době jsem ani netušila, co to je Paypal a v životě nic neobjednala ze zahraničí, takže jsem se prostě smířila s tím, že ho mít nebudu :D Ale letos o Vánocích jsem na něj zase někde narazila a tentokrát už jsem usoudila, že bez něj nemůžu déle být :D A co čem že je řeč? 
Jedná se překrásný tyrkysový sešit se zlatým písmem, který slouží jako deník. Co zaujme hned na první pohled je dokonalý design!  Stránky jsou zlaté i na okrajích, takže to vypadá fakt efektně!  Ale ani uvnitř to není jen ledajaký obyčejný deníček. Slouží pouze na úplně kraťoučký zápis na každý den a na jedné stránce máte vždy zápisky z pěti po sobě jdoucích let z toho konkrétního data. Sešit tedy slouží spíš pro zachycení útržků na památku, přijde mi skvělé, že pak vidíte, co jste ten den dělali za posledních 5 let!

Jen si zkuste vzpomenout, kde jste byli před 5 lety! Mě samotnou to překvapilo, když jsem si přehrála, co vše se za tu dobu stalo :) No a protože klasický deník nejsem schopná z časových důvodů psát, tak tohle je ideální řešení - na malinký zápis si ten čas snadno najdu :) 

 








Teď bude asi některé z vás zajímat, kde se dá koupit a kolik stojí. Já ho našla skladem na Neoluxoru, ale napsali mi, že ho nemají a mít nebudou, takže pokud byste na to narazili, tak ignorovat :D Na Ebay toho moc není a hodně drahé. Nakonec jsem napsala své kamarádce, která je odbornice přes všechny sešítky, diáře atd. a ta mi poradila eshop bookdepository.com . Tady jsem si deník objednala, zaplatila přes Paypal a stál mě 301 Kč!!! A poštovné bylo zdarma!! Sešit navíc přišel i dost rychle! 

Pokud byste ho chtěli, ale odrazuje vás objednávání ze zahraničí, tak mám ještě jedno řešení. V Tigeru jsem totiž včera narazila na úplně stejný koncept, design má taky pěkný a cena je 150 Kč :)




Znáte One line a day nebo ho dokonce používáte? A píšete si nějakou formu deníku? 


22 komentářů:

  1. zrovna minulý týden jsem si koupila ten v tigeru. kdysi jsem si psala na netu ohlife, ale pak skončili a občas mi to docela chybí. tak když jsem se procházela po tigeru, tak mi tohle padlo do oka... no ale ta online verze mi asi vyhovuje víc, do toho papírového jsem zatím psala jednou (za šest dní)... jo a nevíš, proč je u každého dne ta dvacítka?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to aby sis tam dopsala rok, takže 2017, 2018, 2019, atd. :D :D :D Ten z Tigeru je taky pěknej!! :) A já to mám zas radši fyzicky, hlavně kvůli tomu, že si to pak schovám na památku :D

      Vymazat
    2. a jo vlastně, jsem hloupá, že mě to nenapadlo. jsem pořád přemýšlela dvacet dvacet k čemu dvacet... a ono to je dvatisíceněco. mně se na ohlife líbilo, že s tím emailem, co připomínal každý zápis, vždycky přidali zápis, co jsem napsala před týdnem, před měsícem, před rokem, před pár měsíci... úplně náhodně, takže člověk si mohl říct, ty jo před půl rokem jsem dělala tohle, to si fakt nepamatuji. a taky mi to chodilo do mailu každý den, takže jsem psala fakt poctivě.

      Vymazat
    3. Já o tom slyším poprvé, zní to skvěle a muselo být super to připomenutí :D Tohle se nejspíš samo neozve :D :D :D

      Vymazat
  2. Teda vím, že máš ráda diáře, a že já mám ráda diáře, a psala jsem už na IG, že jich mám hodně, ale tohle....tohle prostě mít musím :-D
    Děkuji za inspiraci! :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, to je krásné! Ten asi musím nutně mít.():-) Já si psala deník asi 8 let a mám popsaných spoustu sešitů, ale poslední cca rok jsem s tím přestala a místo toho mám jen takový sešit, do kterého zi zapisuju všechny hezké okamžiky a momenty. Ale tento si možná objednám, protože jsi mě s ním opravdu nadchla.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem dát k článku varování co? :D Ten sešit je totiž tak moc krásný... :D

      Vymazat
  4. oo ten je nádherný! , tak toto je niečo premňa :)) mám rada takéto zápisníčky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce, ať ti aspoň tohle krátké zapisování vydrží :) Já si píšu deník už skoro 20 let pravidelně a je to paráda se vždycky podívat, co jsem jaký den zrovna dělala. Kolikrát tam jsou i věci, na které vzpomínám nerada, ale to už k tomu holt patří. Jinak na tenhle diář jsem četla už spoustu chvály, tak přemejšlím, jestli si přece jenom nepořídím aspoň ten z Tigeru :) moc se mi líbí ty pozlacené stránky, vypadá to fakt pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow 20 let!! Já se přiznám, že kalsický deník když už píšu, tak většinou když se děje něco těžkého, špatného a tak. A ten po sobě skoro nečtu, protože se právě nechci v těch věcech znovu babrat, beru to jen jako formu jak zpracovat a dostat ze sebe co se děje, je to skvělý terapeutický nástroj :)

      Vymazat
    2. No taky mě to překvapilo, když sem si to spočítala :D Takový deník, jako píšeš ty, určitě není špatnej nápad, když člověk svoje problémy nechce rozebírat s nikým jiným, ale na druhou stranu se potřebuje "vykecat" :) Já si akorát říkám, že na smrtelný posteli jednou budu muset nějakým způsobem ty deníky spálit :D. To bych nepřála nikomu to číst :D.

      Vymazat
    3. No, přiznám se, že tohle mě taky často napadne :D :D :D :D

      Vymazat
  6. Tak už ho mám v košíku, je to fakt dobrý nápad!:) Úplně mi to připomnělo, že jsem si vlastně vloni poslala e-mail do budoucnosti o tom, jak se mám a jak vidím svou budoucnost. Myslím, že to bude za pár let hodně zajímavé.:)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou mi věci. Podobný princip deníku jsem "vymyslela" už skoro 20 lety když jsem si na základce psala holčičí deníček. Akorát jsem to neměla tak designově zmáknuté a omezila jsem se jen na 3 roky. Ale nebyla jsem tak svědomitá, abych vůbec dopsala první rok, takže stejně nebylo co porovnávat.... Škoda, že jsem tu myšlenku nedotáhla, kde já mohla být. :D :D :D

    V každém případě moc děkuji za tipy, asi do jednoho z nich taky půjdu.
    Na druhou stranu už teď mám rozepsaných spoustu notýsků a diářů, do kterých mám problém psát pravidelně, tak jestli to nebude trochu zbytečné.
    Ale tak to je skoro vždycky s těmi papírenskými potřebami. Evidentně nejsem jediná ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tenhle pořídila právě proto, že tak stručný zápis snadno každý den udělám, na klasický deník si prostě denně čas nenajdu, to není v mých silách... :)

      Vymazat
  8. Já se přiznám, že jsem si ho včera koupila v Tigeru ;) Ale plánuju si ho začít psát až budí těhotná/budu mít dítě.. ;) Moc se těším na záznamy, kdy napíšu, že poprvé koplo a pak už to bude o dítěti ;) Sama si vedu klasický diář a tenhle bych jinak moc nevyužila.. Sice ještě ani nejsem těhotná, ale určitě se to bude hodit ;))

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si doteď všechny tyhle dětské milníky psala do diáře :)

      Vymazat
  9. No to je krása. Ale mám už doma toľko diárov, zápisníkov a zošitov, že môj manžel len krúti hlavou :). V detstve som si viedla denníky a aj teraz si zapisujem rôzne udalosti, radosti a smútky do zošita. Ale neviem ci odolám tomuto nádhernému zošitu. A je naozaj praktické mať každodenné zápisy pohromade. Ty si pokusiteľka :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Rozhodně hodně zajímavé! Ráda si procházím svoje staré zápisky. Bohužel s mojí trpělivostí je to tak nějak na štíru. Ted jsem si koupila Doller, tak doufám, že mi to aspoň chvilku vydrží :)

    OdpovědětVymazat