neděle 1. ledna 2017

Diář A Cup of Style

Krásný nový rok, doufám, že dnešek trávíte nějak hezky, podle svého přání, já jsem zároveň dneškem o rok starší :D :D Chtěla bych vám dneska ukázat, jaký diář jsem si vybrala na rok 2017. A kdo mě sleduje na instagramu, tak ten ví, že to nebylo jednoduché rozhodování :D :D Ušetřím vás dlouhého povídání a rovnou vám prozradím, že nakonec vyhrál diář od holek A Cup of Style. No a protože je možné, že někdo ještě diář nemá a stále se rozhoduje, tak vám ho dneska stručně představím :) Akorát se omlouvám, že jsou fotky nafocené za špatného světla, ale vybírat si kdy bude dobré světlo a pak fotit je bohužel momentálně pro mě nedosažitelný luxus, jsem ráda, že to vůbec někdy nafotím aby články byly, tak snad mi to prominete! 


Velikost diáře je A5 a musím říct, že se mi strašně moc líbí design! Gumička, která drží celý diář pohromadě je praktická, a jsem moc ráda, že na diáři není daná pouze na volno, jako je to třeba u diáře od Dary Rolins. 



Každý měsíc začíná dvojstranou, kde najdete povídání od holek. Je tam také místo, kam si můžete zapsat několik cílů na daný měsíc.


Pak následuje měsíční plánovač. Musím říct, že tohle byla jedna z věcí, která rozhodla, že koupím právě ACOS diář. Já si totiž celý letošní rok tyhle plánovače tiskla a dělala si do nich rozpis článků. No a teď to budu mít v diíři, což je prostě úžasný! Skvělé to je i pro nás vysokoškoláky na rozepsání si zkoušek, zápočtů a tak! 



Následuje vždy týden na dvě strany. Líbí se mi minimalistický design, u každého dne najdete kdo má svátek a vždy na konci týdne je ještě jedna kolonka na nějaké poznámky.


Další věc, která rozhodla, že si diář pořídím, je takové shrnutí na konci měsíce. Máte zde prostor zapsat si, co se vám povedlo, co se nepovedlo a proč, co jste zažili a taky co vám udělalo radost. Já diáře nevyhazuji, ale schovávám si je, takže tohle pak bude super čtení někdy po letech :)


No a poslední částí pro daný měsíc je dvojstrana na poznámky :)


V prosinci zde máte prostor pro zhodnocení celého roku, což je skvělé!! A na úplném konci diáře máte ještě kapsičku, kam si můžete něco dát, já tam mám nálepky od Fleppi:)


Kdybych měla shrnout svoje dojmy z diáře (celý tenhle týden už ho používám, protože Nový rok je v neděli a tudíž je tam celý týden od 26.12 :), tak musím říct, že mě opravdu moc baví! Moc nechápu, proč se o něm mluví jako o teenage diáři, nebo někdo (komu už déle není náct) psal, že on není cílovka, podle mě je to úplně jedno, pokud vám sedí jak je diář členěný, tak proč byste nebyly cílovka:)  Je minimalistický, ženský a chic, takže si myslím, že se nebudete muset v žádném případě stydět ho vytáhnout třeba někde v práci na poradě a pro mě má vše, co od diáře potřebuji. Velikost A5 je akorát a největší přidanou hodnotou jsou pro mě měsíční plánovače :)  Cena je myslím 329 Kč a najdete ho například TADY. 

A jaký diář máte na rok 2017 vy? :)

5 komentářů:

  1. Ilka, myslím, že si si vybrala krásny a i praktický diár. Ja som mu odolala, pretože už jeden diár veľkosťou a5 mám. Ale na trhu je toľko krásnych diárov.
    A fotky sú skvelé.
    Nech je tvoj rok 2017 úspešný a v diári budú napísané samé nádherné spomienky.

    OdpovědětVymazat
  2. Pro mě byl letos výběr diáře docela těžký. Můj nejoblíbenější Leuchtturm jsem už nesehnala, repsektive skladem už jsem jen ošklivé barvy a diář prostě musí být hezký :-) Takže jsem vytáhla svůj starý kožený kroužkový diář a nakoupila si náplně od Filofaxu. Hodně mi to vyhovuje, týden je na dvě strany a vždycky si mezi můžu vkládat další volné listy, když je poznámek nebo plánů víc. Ale díky za tip na Fleppi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že diář MUSÍ být hezký :D :D

      Vymazat