pátek 27. ledna 2017

2017 - Rok ohnivého kohouta

Zítra začíná nový rok - rok ohnivého kohouta podle čínského kalendáře! No a protože mě tyhle věci zajímají a načetla jsem si o roce kohouta vše možné na českých i zahraničních stránkách, napadlo mě, že bych vám o tom mohla něco málo napsat v článku :) Rok 2016 byl pod nadvládou opice a pro mnoho z nás to byl rok náročný. Bude kohout milosrdnější? Pojďme se na to podívat:)

Jak už jsem psala, rok 2017 bude ve znamení kohouta. Každý rok je pod nadvládou určitého zvířete, navíc ale také pod nadvládou určitého živlu a letos je to oheň, proto ohnivý kohout. Dočetla jsem se, že stejná kombinace zvířete a zároveň živlu se objevuje jednou za 60 let. Loňský rok byl ve znamení ohnivé opice, takže element ohně zůstává, což značí, že i tento rok bude dynamický a plný akce. 

A jaká slova se tedy v souvislosti s rokem ohnivého kohouta opakují?
  • odvaha
  • spravedlnost
  • úklid před vlastním prahem
  • vytrvalost
  • preciznost
Kohout je zosobněním tvrdé práce a pracovitosti. Vždy je první vzhůru, plný energie do nového dne. Měl by prý přinést velkou upřímnost do vztahů mezi lidmi. V tomto roce je důležité zůstat organizovaný, všechny akce si dopředu promyslet. Kohout upřednostňuje ty, kdo se drží plánu a tvrdě pracují. A co mě o roce kohouta ještě zaujalo?

V roce Ohnivého Kohouta bude nejdůležitější pro úspěch maximální tvrdá práce a dodržování daných slibů. Rok Kohouta bude obdobím, kdy vítězí diplomacie namísto hádek a šarvátek. Ve vztazích bude v roce ohnivého Kohouta hlavní charakteristikou rovnost a nezávislost. Kohouti jsou hrdí a neústupní, jdou si svojí vytyčenou cestou a mnohdy jsou schopni jít daleko nad rámec toho, co je od nich požadováno.
Rok 2017 bude plodný a úrodný, můžete se těšit na nové přírůstky do rodiny nebo založení vztahu a rodiny. Kohout přeje romantice a rodinné zájmy jsou pro něj vždy na prvním místě. Kohout je dobrý správce dvora a svědomitý ochránce, ale někdy mohou vyplývat různé potíže z jeho autoritativnosti a arogance. (Zdroj)

Co mě také zaujalo je, že rok 2017 bude prý pod vibrací čísla jedna. V tento rok prý začíná nový devítiletý cyklus, takže je důležité, co v tomto roce začneme. Měli bychom vědět, co od života a od sebe chceme, abychom to mohli uskutečnit. Tahle informace mě potěšila, protože se chystám začít spoustu věcí, takže je zajímavé vědět, že je to zároveň začátek nového cyklu. (Zdroj)

Taky jsem se dočetla, že v první den nového čínského roku bychom neměli uklízet a organizovat naší domácnost, nosí to smůlu a ideálně bychom to měli mít hotové před začátkem roku, což mě potěšilo, protože jsem v průběhu ledna přeorganizovala všechny své důležité oblasti :) 

Na internetu si také můžete najít předpověď pro své znamení čínského horoskopu. Pokud si chcete přečíst o roce kohouta víc, podívejte se na článek třeba TADY nebo TADY .Každopádně to ale vypadá celkem optimisticky a já věřím, že rok 2017 bude skvělý :)

6 komentářů:

  1. Já doufám, že letošek bude dobrý. Začínám v nové práci, s novými lidmi, s novým a doufejme čistým štítem. Bohužel jsem ale dneska uklízela, tak jako každou sobotu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přeju do roku kohouta hodně štěstí!! <3

      Vymazat
  2. Zajímavý článek! Doufejme, že kohout přinese štěstí... :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  3. Ilčo, to je moc pěkný článek! Já osobně doopravdy doufám, že tento roku bude lepší než ten loňský, hlavně co se týče stránky zdraví! Na to se snažím tento rok zaměřit, také na své blízké. Začínám nyní na nové pozici v práci a svou cestu k mému spokojenějšímu já, tak doufám, že to všechno vyjde!
    Ať je tvůj rok Ohnivého kohouta bezchybný! ;)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat