neděle 11. prosince 2016

Vánoční vosky Yankee Candle

Krásnou třetí adventní neděli! Říkala jsem si, že by to na dnešek chtělo nějaký tématický článek a zjistila jsem, že se mi doma nastřádalo deset vánočních a zimních vosků Yankee Candle a tak mě napadlo vám o nich sepsat článek. Třeba někdo z vás přemýšlí, že by si nějaký vosk koupil a nebo je to taky super tip na dárek, pokud víte, že někdo ve vašem okolí má Yankee Candle rád :) Tak jdeme na to!
                     


Snow In Love
Oficiální popis: Do této kompozice krémových dřevitých tónů a křupavosti sněhového prašanu se okamžitě zamilujete. 

V listopadu byla vůní měsíce, tak jsem si jeden vosk pořídila a musím říct, že voní moc hezky! Pro mě tenhle vosk voní trošinku sladce, ale zároveň tam cítím i tu zmiňovanou svěžest. Každopádně tohle je taková univerzální vůně, kterou můžete pálit ještě v únoru a myslím, že to je jedna z těch vůní, co se bude líbit hodně lidem, takže určitě adept na dárek pro někoho :)


Festive Coctail
Oficiální popis: Slavnostní koktejl z ovoce a horských brusinek se špetkou vůně čerstvé borovice. Tradiční, neznatelně štiplavá vánoční vůně. Vrchol: citrus, brusinky, černý rybíz, srdce: borovice, základ: vanilka.¨


Tak tohle je můj velký favorit! Opravdu krásná vůně nějakého luxusního pití :) Cítítě z ní tu ovocnou šťavnatost a já se absolutně nemůžu dočkat, až jí vyzkouším! Akorát pozor, ve videu od Áji jsem slyšela, že jako svíčka příliš neprovoní, že lepší je vosk:) 


Mandarin Cranberry
Oficiální popis: Šťavnatá a zářivá ovocná vůně sladkých, sluncem políbených mandarinek a osvěžujících nakyslých brusinek.

Tak tady je popis zcela výstižný - úžasná vůně pokud se chcete dostat do vánoční nálady!!! 


Cherries On Snow
Oficiální popis: Kouzelná a osvěžující směs šťavnatých zralých třešní se sladkými mandlemi a ledovou svěžestí.

Tuhle vůni jsem poprvé viděla u Áji a věděla jsem, že jí musím mít alespoň ve vosku! Je jedním slovem dokonalá! Úžasná vůně třešní a navíc ji i Ája chválila, že je silná i ve svíci:) Pro mě rozhodně patří do top trojky tohohle článku :)


Macaron Treats
Oficiální popis: Klasické makronky, jako právě dovezené z pařížské cukrárny. Slaďoučké a lehké jako pírko, s tóny vanilky, mandlí a samozřejmě cukru. Luxusně gurmánská vůně. Vrchol: surový cukr a cukrářský cukr, srdce: sušenky, mandle, základ: vanilka.

Makronky jsem dostala jako dáreček a přiznám se, že sama bych po nich asi nesáhla, myslela jsem, že by mi nevoněly. Velká chyba, na to že nemám ráda hodně sladké vůně, tak makronky se mi líbí moc! Už z popisu je jasné, že voní fakt sladce a já z nich cítím hlavně vanilku a ty sušenky :) Moc hezká vůně a navíc mají moc krásný obal, takže myslím, že pro nějakou milovnici makronek je to moc pěkný dárek :) 


All Is Bright
Oficiální popis: Slavnostní vůně citrusů a hřejivého pižma. Lehká a zářivá vůně s elegantním závěrem. Vrchol: grapefruit a pomeranč, srdce: červený rybíz, základ sladké pižmo.

Můj druhý favorit!! Překrásná sváteční luxusní vůně, kterou já osobně zřejmě nechám na Silvestra a Nový rok, kdy mám narozeniny :) 


Winter Glow
Oficiální popis: Nádherná vůně zmrzlých listů na zasněžených stromech v chladném vzduchu. Celá scenérie je zalitá zlatě jantarovými paprsky slunce. Elegantní a noblesní vůně.

Jednoznačně moje nejoblíbenější vůně od Yankee Candle celkově. Mám jí i ve velké svíci a miluju jí. Cítím z ní malinko Sněhulky - ty bonbony :) Jedna z elegantních luxusních vůní jako stvořených pro slavnostní dny! 


Christmas Rose
Nejhezčí vánoční vůně, kterou jsem kdy měla, bohužel už se neprodává :( Veliká škoda! Zmiňuju jí tedy spíš z nostalgie :(


Sugared Apple
Druhá vůně, která už se nevyrábí, ale co jsem koukala, tak někde se ještě sehnat dá. U mě to asi nebude velký favorit, ale šanci jí dám :)


Christmas Eve
Oficiální popis: Tradiční vánoční vůně, plná vřelých srdcí, rozinek a kandovaného ovoce.

Štědrý večer není takhle přes obal vůbec cítit, takže se trošku bojím, jestli bude vůbec vonět, ale každopádně si tenhle vosk nechávám právě na Štědrý den :)


No a to jsou všechny vůně, které doma mám. Pokud byste rádi ještě další inspiraci na svíčky ve skle a víc praktických zkušeností s vůněmi, mrkněte na TOHLE video od Áji :) Napište mi taky, jaké jsou vaše oblíbené vůně na zimu a Vánoce :-*

10 komentářů:

  1. Krásné, voňavé a takové adventní:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek a krásné vůně. Jen ta Christmas Eve bohužel není cítit, ve skle absolutně vůbec, měla jsem ji vloni také na Štědrý den. Vosk ještě ujde. Velká "ztráta" je Christmas Rose a pro mne hlavně Sugared Apple, která byla famózní i ve svíci. Jsem zvědavá, co budeš říkat ty na Christmas Eve .. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajeje, ja to tušila ze ten Christmas Eve bude nanic, protože není přes obal absolutně cítit:( Christmas Rose je dokonala, škoda ji:(

      Vymazat
  3. Ja teraz pálim sviečku Candy cane lane a krásne vonia, ale zdá sa mi, že vosk voňal viac. Rovnako pálim vosk Red apple wreath a ten je teda úžasný aspoň pre mňa. Na vyskúšanie ma čaká ešte Cinnamon stick a Cosy by the fire. Máš krásnu vianočnú zbierku. Ja som sa u makroniek bála, že sú príliš sladké a biele nemusím, možno chyba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony vosky většinou voní víc:) Cosy by the fire jsem měla votivku a je to krásná vůně! :)

      Vymazat
  4. Já mám s vánoci hodně spjatou Home sweet home. Vosk jsem loni pálila na štědrý den a byl opravdu hodně silný a byla to klasická vánoční vůně plná skořice. Moc krásná. Což mě přivádí na myšlenku konečně si pořídit Cinnamon stick. Letos žádnou vyloženě vánoční nemám a tak mám v aroma lampě momentálně klasiku Honey glow.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Home sweet home jsem si chtěla na letošní vánoce koupit vosk, ale nikde jsem ho nesehnala... A Honey Glow miluju :)

      Vymazat
  5. Já si na před svátky koupila 2 YC vosky a ani jeden bohužel nezmiňuješ. Je to červený christmas memories, který mi tu voní ještě teď, a růžový snowflake cookies, protože sladké vůně s vanilkou já můžu a pořídila jsem si ji i jako krabičku čajových svíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No protože Christmas memories jsem bohužel nikde nesehnala :D A Snowflake Cookie je jedna z mála YC vůní, kterou absolutně nesnesu :D

      Vymazat