pátek 30. prosince 2016

Karetní speciál: Jak si vyložit karty na rok 2017

Už spoustu let si vždy na Silvestra dělám karetní výklad na následující rok. No a dneska se s Vámi chci podělit o některé způsoby, jak si takový výklad udělat :) 


Začnu dvěma výklady z knihy Poselství tarotu od Renaty Herber. V prvním případě jde o nejjednodušší výklad s tarotovými kartami, kdy se vezme pouze Velká Arkána, ideálně na Silvestra co nejblíže půlnoci a zamíchají se důkladně karty a jednu si vytáhnete.

Také si podle této knihy můžete spočítat svou osobní kartu roku. Napíšete si den a měsíc svého narození a sečtete obě čísla, takže například pokud jste se narodili 25.1., sečtete 25+1=26. K tomu připočtete rok vašich posledních narozenin, tudíž pokud si děláte výklad na rok 2017, připočtete 2016. 26+2016=2042. Pak sečtete jednotlivé cifry: 2+4+2=8 Vaší osobní kartou je tedy karta 8 -Spravedlnost. Pokud bude součet vyšší než 22 (karet je 22), pak ještě sečtete obě cifry. Takže pokud vám vyšlo 23, uděláte ještě 2+3 a vaší kartou je karta číslo 5. 



Další možný výklad je vytáhnout si za sebou 12 karet - pro každý měsíc jednu. Tady už je na vás, jestli použijete tarotové nebo jiné karty, já k tomuto výkladu používám tarot, protože se mi nejlépe vykládá hodně dopodrobna. Já mám na tenhle účel Čarodějkovací kalendář od Karolíny Dobrovské, ale bohužel jsem ho nikde nenašla že by byl ještě k dispozici ke stažení :( Stačí ale, pokud si například nakreslíte 12 obdélníků do kruhu jako hodiny a pro každý si měsíc do obdélníku zapíšete, jaká karta vám vyšla. 


Samozřejmě můžete využít i jiné sady karet, pokud máte doma. Já mám například Osho Zen tarot, který je pro mě více takový inspirativní, takže si z něj vždy vytáhnu jen jednu kartu roku:)



Určitě si svůj výklad někam zapište, ať se k němu můžete v průběhu roku vracet. A možná si někdo z vás říká, že by si moc rád takový výklad udělal, ale žádné karty doma nemáte. Pak je možnost si najít online karty jako například ZDE andělské:)

Budete si taky dělat nějaký výklad na rok 2017? :) Tohle je poslední článek roku 2016, takže bych vám ráda popřála do roku 2017 vše dobré, hlavně zdraví pro vás a vaše blízké a ať je rok 2017 pro vás dobrý rok!!! :-* Moc děkuji, že sem chodíte a budu moc ráda, když se tu sejdeme i v roce novém:-*

5 komentářů:

  1. Karty jsou můj velký koníček, v posledních 15ti letech. Super článek :-) Krásný a šťastný rok 2017! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je vtipný, můj taky a zhruba stejnou dobu :D :D :-* Děkuju moc, Tobě také!!

      Vymazat
  2. Já si vždy vykládala přímo po půlnoci + určila jsem si roční kartu...ale je pravda, že teď tři roky jsem na karty nesáhla. Ale možná to bude i tím, že jsem vždy od karet tak nějak čekala odpověď na otázky, jestli se vdám, budu mít děti apod....a to už se splnilo :D
    A fascinuje mě, že máme úplně stejné karty - oboje :)) To poselství tarotu jsem používala asi častěji, ale oshovy karty mi zase přišly, že šly více do hloubky, ale třeba moje mamina z nich výklad nikdy nepochopila...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych se zeptala na podrobnější vysvětlení prvního příkladu. Karty zkouším poprvé. Pokud mi vyšlo číslo 6 (datum + rok) tak si mám vytáhnout 6 kartu z balíčku? Nebo karty mají číselné označení? Zkoušela jsem to podle těch andělských karet z odkazu si vytáhnout 6, ale nevím jestli to má být takto dobře. Díky za odpověď :) Jinak si skvělá a strašně ráda čtu tvoje články a koukám na fotky. Hodně si mě inspirovala vést si diáře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zrovna tento výklad se vztahuje k tarotovým kartám, kde má každá karta své číslo. 6 je karta Zamilovaní :) Kdybys chtěla vědět k téhle kartě víc tak mi napiš na email :) A nebo určitě půjde i vygooglit:) A jinak strašně moc děkuju, mám z toho velkou radost :-*

      Vymazat