úterý 8. listopadu 2016

Tipy na dárky: kvalitní a smysluplné hračky

Článkům na mateřská témata se spíš vyhýbám, ale byla jsem v sobotu na úžasné prodejní výstavě Rosteme pro život a nakoupila Honzíkovi pod stromeček spoustu nádherných hraček, tak jsem si říkala, že inspirace na dárky se vždycky hodí :) No a když už jsem článek psala, přihodila jsem i tipy na knížky, které máme doma a stojí podle mě za nákup! 

Kreativní hračky Marionetino
Na výstavě měla tahle značka veliké sady i s divadýlkem a nebo malinké sady. Já jsem Honzíkovi koupila jeden balíček, kde jsou 2 pohádky - O Červené Karkulce a O kůzlátkách. Sada obsahuje malinké pozadí, loutky a stojánky na jednotlivé loutky. Vše je z tvrdého kartonu a loutky jsou moc hezky zpracované :) Balíček stál 75 Kč a Honzík dostal navíc jako dárek ještě myšku :) Nabídku si můžete prohlédnout ZDE.





Pexetrio
Jedná se o kartonové kartičky, ale nejsou zde dvojice jako u klasického pexesa, ale trojice. V tomhle případě jde o zvířecí rodiny - máma, táta a mládě. Součástí balení je také plakát, kde jsou vyobrazeny všechny trojice. Ze začátku tedy můžete kartičky používat i tak, že dítě hledá trojice a skládá je na plakát nebo třeba hledá jen mláďata a podobně, hra se dá využít mnoha kreativními způsoby. Tato konkrétní stála 179 Kč a mají mnoho druhů - ovoce a zeleninu, houby, abecedu, státy, hrady atd. Podívat se můžete TADY. 




No a Honzík si tam vybral ještě sadu s dinosaury :)




Rybolov
Taková klasika - chytání rybiček. Tady se mi ale líbilo, že se jedná o velký prut i s navíjením a taky cena je naprosto úžasná - 105 Kč. Tyhle rybářské sady totiž běžně stojí třeba 450 Kč. Jde o Truhlářství Záboj a podívat se na další sortiment můžete TADY.




Logico Primo
Tohle je věc, ze které mám suverénně největší radost! Jedná se o plastovou desku, do které si kupujete sady pracovních listů a dítě plní úkoly. První deska se jmenuje Logico Primo a jsou k ní sady pro děti od 3 let a pak pro děti od 4 i od 5 let. Já jsem Honzíkovi koupila Barvy a tvary a Na statku. No a pak je deska Logico Piccollo a tam už jsou pracovní listy pro předškoláky a pak i školáky až do páté třídy. Najdete tam například pracovní listy týkající se prostorového vnímání, porozumění textu, prvouky, geometrie, matematiky, vyjmenovaných slov, angličtiny, prostě cokoliv na co si jen vzpomenete. Mě to přišlo naprosto skvělé! Celou nabídku najdete ZDE.










A teď už bych se přesunula ke knížce, která je také z výstavy. Jmenuje se Mluv se mnou a je od Kateřiny Slezákové. Samozřejmě spousta ze cvičení je pro větší děti než Honzík, ale knížka má krásné obrázky a určitě s nimi půjde kreativně pracovat vždy s ohledem na momentální věk :)



No a poslední věc, kterou jsme koupili je kniha Pohádky pro malé Buddhy, která je pokráčováním Buddhových pohádek :) Ty máme taky doma a o dětských knihách bych vám napsala v brzké době ještě samostatný článek, protože knížky jsou nejlepší dárek :)


A nakonec bych vám tu chtěla ještě představit projekt Pohrátky, který mě na výstavě chytl za srdce a zaslouží si sdílení! Jedná se o dětskou knihu, která je nádherně ilustrovaná a líčí cestu Pavoučka Vincka a co je na knížce krásné - za každým příběhem najdete pavučinku nápadů a kniha vám tedy dává podněty, jak s dítětem pracovat. Knížka je určena dětem od 3 let a pokud byste si o ní chtěli přečíst víc, tak můžete TADY.  Navíc jsou v knize překrásné ilustrace, které byly na výstavě také k zakoupení a já jsem neodolala a jednu si koupila :)




No a to je pro dnešek vše. Snad jste tu našli nějakou inspiraci a pokud máte tip na nějaké smysluplné hračky, tak budu ráda, když se podělíte v komentářích :) 

4 komentáře:

  1. Díky za tipy na dárky. Logico Primo je super věc, taky nad ní uvažuji. Už se těším na tipy na dětské knížky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem z toho Logica fakt hodně nadšená :D

      Vymazat
  2. To jsou krásné věci... a sasauři jsou samozřejmost :D

    OdpovědětVymazat