neděle 27. listopadu 2016

MOOD: Vánoční "bucket list"

Dnes je první adventní neděle a protože podzimní bucket list měl především na instagramu úspěch, rozhodla jsem se sepsat na blog i můj vánoční seznam :)


Vyzdobit si vánočně byt

Napsat s Honzíkem Ježíškovi

Vyzdobit balkón

Upéct razítkové sušenky

Procházet se večerními vánočními ulicemi

Vytvořit si vánoční playlist

Napéct perníčky

Vyrobit si s Honzíkem vánoční řetězy z papíru

Upéct nový druh cukroví

Sejít se s přáteli

Pustit si lásku nebeskou

Přečíst knížku s vánoční tématikou

Udělat dobrý skutek

Navštívit vánoční trhy a dát si svařák

Ozdobit stromeček

Udělat si radost vánoční maličkostí

Zavzpomínat na ty, co už s námi nejsou

Políbit se pod jmelím

Co je ale hlavní, hodlám si advent užít bez nervů, v klidu. Já vím, že tohle už je takové klišé, jenže ona o tom většina lidí mluví, ale kdo z nás to pak opravdu žije? Takže méně uklízení a nákupů a více času pro sebe samé a pro naše blízké!! :) Přeju vám krásný advent a podělte se v komentářích, co máte v plánu vy, ať se taky můžu ještě inspirovat :)

8 komentářů:

  1. Nádhera, ve spoustě bodů se shodnem. Ale i kdyby trakaře padaly, musí být 23.12. Láska nebeská i s vystrizenymi scénami, kterých je asi dalších 20 minut... Krásný advent. Marcertina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ) A já už letos Lásku nebeskou viděla, ale pokud jí budou dávat v telce, pustím si ji znovu :D

      Vymazat
  2. Já se přiznám, že jsem první adventní neděli vůbec neprožila slavnostně - zítra mám zkoušku, takže jsem jen symbolicky zapálila svíčku a udělala si hezkou chvilku s partnerem u kávy, ale jinak jsem teď spíš ve zrychleném módu. Ještě musím vydržet týden nejhoršího spěchu, ale hrozně se těším, že pak až do Vánoc zvolním a konečně budu mít víc času na blízké a kamarády.
    K Vánocům u mě jednoznačně patří knížka My dva doma, kterou miluju od dětství, vždy si musím přečíst aspoň mikulášskou a vánoční kapitolu.:) A jestli se ti líbí Láska nebeská, doporučuju podívat se na film Noc plná zázraků - má podobné kouzlo, ale mně se líbí ještě mnohem víc.
    Taky musím vždy před Vánoci pořádně uklidit, ale neberu to jako otravnou povinnost - naopak mi přijde uklidňující jednou za čas projít všechny úložné prostory a všemu dát řád. Naštěstí nemáme moc velký byt, pak už by mě to asi taky nebavilo.:)
    Kromě výzdoby bytu mi o adventu dělá radost vyrábění hvězdiček z korálků, které pak na Štědrý den pověsíme na stromek. Večerní procházky a svařák, to taky můžu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo zkoušky jsou úplně pitomě načasované - kazí advent i Vánoce a pak zase ty první jarní dny kdy chce být člověk venku :D :D

      Vymazat
  3. Tak toto je úžasné :). Vyšperkovaný bucket list,ktorý sa stotožňuje s mojimi plánmi. Jedine Lásku nebeskú som videla raz a neoslovilo ma to. Skôr Prázdniny a potom staré české a slovenské pohádky. Tento rok sa chystáme do Viedne na trhy, tak som zvedavá, aké budú. Krásny advent celej rodinke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohádky já miluju naprosto nejvíc, koukám na ně celé svátky nonstop :D:D

      Vymazat
  4. tak toto je skutočný "wishlist" :) toto sú podstatné veci na Vianoce :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat