úterý 4. října 2016

MOOD: Můj podzimní "bucket list"

Mood je taková nová rubrika, pod kterou bych chtěla sjednotit všechny články, jejichž cílem nejsou informace, ale jejichž účelem je spíš dýchnout na vás nějaký pocit nebo atmosféru :) Tak snad se mi to bude dařit!! :)

Podzim. Prostě láska, moje duše ho miluje!!!!! No a na Pinterestu jsem natrefila na takový podzimní "bucket list", tedy řekněme seznam věcí, které bych tenhle podzim ráda stihla, no a řekla jsem si, že by to mohl být pěkný článek :) No a co se tedy chystám tenhle podzim dělat? 

Zdroj: Pinterest.com


Sbírat kaštany

Vytáhnout konečně všechny ty krásné podzimní obří šály

Podívat se na Mrtvou nevěstu

Uvařit si zázvorový čaj

Brouzdat se v listí

Uvařit si dýňové noky se šalvějovým máslem

Jít se projít v dešti a nasávat jeho vůni

Jít do kina na Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti

Vyrobit si podzimní věnec na dveře

Zdroj: pinterest.com

Zajít do čajovny a dát si Yogi čaj 

Pustit si všechny díly Harryho Pottera

Nafotit podzimní rodinné fotky

Uvařit si dýňovou polévku

Udělat si večer u vína s přáteli a vzájemně si promítat fotky z našich dovolených

Oslavit druhé výročí svatby v Českém Krumlově

Dát si na procházce jablko přímo ze stromu

Vydlabat pro Honzíka "halloweenskou" dýni

Upéct mětýnky

Jít s klukama pouštět draka


No a to je zatím asi vše :) Není toho málo, ale podzim je moje nejmilejší část roku, kdy mám nejvíc energie, takže nepochybuju, že to všechno stihnu :) A co máte v plánu vy?


13 komentářů:

  1. Taky jsem si seznam sepsala... je také plný podzimních radovánek, ale i dalších praktických činností :-)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/09/on-uz-je-fakt-podzim-aneb-sem-se.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek! Já mám podzim taky moc ráda, hlavně ty nádherné barvy; silný vítr teda už míň.:) Touhle dobou na mě vždy chodí hlavně typické chutě - pořád bych jedla hrušky, švestky, vlašské ořechy, pečené brambory a dýňovou polévku. Dýňové noky mám také v plánu, ještě musím koupit šalvěj. Na dnešní večer pak mám připravený švestkový čaj se skořicí a Dům drobných radostí, na který jsem přišla u tebe (dnes mi přistál ve schránce), moc se na něj těším. :) Jo a s podzimem začínám období častého pálení svíček a vonných vosků.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo to je krásný! <3 Dům drobných radostí je opravdu nádherný, dej mi pak vědět, jak se líbil tobě:)

      Vymazat
  3. To sú krásne nápady, skúsim aj ja niečo pre seba vytvoriť. Ďakujem.A priznávam, že som nevedela, čo sú to metýnky :).
    Podzim je srdcová záležitosť. Každý rok na podzim čítam jednu dievčenskú knihu(Anna zo zeleného domu). Mám rada podzimnú prírodu, teplý čaj, pálenie sviečok, prechádzky na cintoríne (viem, som divná). Okrem toho manžel má narodeniny a my výročie svadby v říjnu.A nesmiem zabudnúť na horu Říp a Prachovské skaly, čo každoročne na podzim absolvujeme.

    Maj sa krásne a uži si podzim podľa svojich predstáv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mětýnky jsou tady u nás tradice, ale spíš taková dost lokální :) A děkuju:)

      Vymazat
  4. Taky mám seznam :-)! Podzim miluju, vždycky tomu tak nebylo, ale to asi přichází věkem :-) :-)!! Dýňová polévka už u nás proběhla, teď hledám dokonalý recept na nějaký dýnový koláč/muffiny/cheesecake :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ilu, mas ode me vzkaz na FB. Sarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká Šárka? :) Vzkaz žádný nemám...

      Vymazat
    2. Ilunko, no ja preci :))). Mas tam zpravu.

      Vymazat
    3. No na blogovém ani osobním FB nic nemám, tak nevím :D

      Vymazat
  6. Miluju podzim ... :) a miluju i dyne - diky tobe mam i inspiraci na noky, ty jsem nikdy nejedla a tesim se, ze je pristi vikend uvarim. Jinak to mame hodne podobne, ja mam v seznamu jeste zajit si do virivky a palit vsechny vonave svicky, co jsem si cele leto schovavala :)

    OdpovědětVymazat