pondělí 25. července 2016

Marulový olej

Ahoj, dneska tu pro vás mám recenzi dost zajímavého produktu z oblasti přírodní kosmetiky! Je to zároveň první spolupráce v oblasti kosmetiky, kterou jsem přijala, a to zejména proto, že se ke mě  od Vivantisu dostala velmi milým způsobem a že mi byl nabídnut právě tenhle produkt, protože to je věc, kterou bych si vybrala klidně i sama na eshopu, navíc přírodní kosmetika je moje nejoblíbenější:)



Jak už jste si přečetli v nadpisu, bude řeč o MARULOVÉM OLEJI :) Jedná se o cenný přírodní olej, který se přidává jako přísada do hydratačních a anti-aging produktů, ale zakoupit ho lze právě i takto v čisté podobě. Jedná se o 100% přírodní výrobek, který se vyrábí z tzv. sloního stromu. Obsahuje mononenasycené kyseliny a vysoké množství vitaminu C a E. Lze ho využít mnoha způsoby. Na pleť, na pokožku těla, na vlasy nebo třeba na nehotovou kůžičku jako prevenci záděrek. Také ho můžete využít jako masážní olej, ale to se přiznám, že mi přijde trošku škoda :)

Oleje je 30 ml a stojí 349 Kč. Najdete ho tady: http://www.krasa.cz/100-marulovy-olej-30-ml.html

Co mě zaujalo hned na první pohled je balení. Možná je to trochu povrchní, ale mám ráda, když má kosmetika hezký obal. No a u té přírodní ta vizuální stránka někdy dost pokulhává. To ale není tenhle případ. Olej je v papírové krabičce, která má hezký, spíš takový minimalistický design. Samotná lahvička je pak z tmavého skla a moc se mi líbí zlatý detail na víčku! A má kapátko, což je naprosto skvělé!!!




Předností marulového oleje by mělo být, že se lehce vstřebá a tudíž by měl být vhodný i pro smíšenou a mastnou pleť. Olej slibuje vláčnější a jemnější pleť, která bude při delším používání hydratovaná a vyživená. Olej by měl předcházet předčasnému stárnutí, zlepšovat pružnost pleti a také například zklidňovat sluncem podrážděnou pokožku.

Olej má žlutou barvu a co je důležité .- nijak nezapáchá. Což u těchto 100% olejů rozhodně není samozřejmost :) Co se týče aplikace, já ho aplikuji na květinovou vodu. To je u olejů ideální, mnohem lépe se pak vstřebávají do pleti. Já používám Růžovou vodu od Purity Vision a ten rozdíl, jak rychle se olej vstřebá, je opravdu veliký!!! A používám ho pouze na noc. Na den mi přeci jen přijde mastný, nějak si neumím představit, že bych na to nanesla makeup. Napřed jsem nevěděla, zda mi bude stačit pouze olej, nebo zda budu dávat i krém, ale olej bohatě postačuje. Dávám ho na celý obličej včetně očního okolí a naprosto nijak nedráždí!

¨



No a nakonec jsem si nechala, jestli olej funguje a jak :) Já mám pleť spíš sušší až normální a používám ho už od 1. června, tedy skoro dva měsíce. No a s výsledky jsem spokojená. Vždycky jsem trpěla na šupinky na nose, ať jsem používala jakýkoliv krém, hydratační sérum atd. A to tenhle olej úplně vyřešil. Už žádné šupinky, makeup teď na pleti vypadá mnohem lépe. Doporučila bych ho hlavně sušší pleti, ale neucpává póry, i když jsem měla pupínky tak to nijak nezhoršoval:)

Celkově mi přijde, že už je používání na pleti trošku znát, hlavně na tom očním okolí, které já mám hodně křehké a se sklony k předčasným vráskám. Takže já jsem s olejem hodně spokojená a už teď vím, že až ho spotřebuji, půjdu si pořídit další balení a budu ho dál používat :) A po těch dvou měsících je pryč necelá třetina, takže vydrží vážně dlouho:) 

Slyšely jste o Marulovém oleji? A máte rády pleťové oleje?

6 komentářů:

  1. Pleťové oleje miluju, momentálně patlu Ylang ylang od Saloosu, ale celkově mi to je docela jedno, který olej na obličej dávám :-) Marulový se mi líbí, jednak mě zaujal tím, že jsem si myslela, že se kdysi nějaká blogerka sekla, a napsala Marulový místo Marhulový :D Ale taky mě zaujalo, že jej vychvalujou všichni, včetně lidí, kteří oleje nikdy nemuseli ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla kromě tohohle akorát Arganový a ten smrděl úplně nechutně, takže letěl do koše :D Tenhle je mi strašně příjemný a musím teda říct, že na tom očním okolí a celkově na pleti fakt něco dělá, vidím tam rozdíl, z čehož jsem prostě nadšená :)

      Vymazat
  2. O marulovém oleji slyším poprvé, ale pleťové oleje už používám delší dobu, ačkoliv mám dost mastnou pleť. Nejraději mám jojobový a levandulový, na oční okolí používám šípkový. Pleť po těchto olejích není mastná ani trochu, čehož jsem se obávala. Ke klasickým krémům se již vracet nechci, oleje jsou mnohem příjemnější.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pro mě třeba na den příliš dobré nejsou, potřebuji aby se krém okamžitě vsáknul a mohla jsem aplikovat makeup :) Každopádně lidé s mastnou pletí se často bojí oleje používat, ale když si člověk najde nějaký, co mu sedne, tak je to pro pleť skvělé :) Na druhou stranu vím, že pro lidi s hodně suchou pletí je často olej málo a ještě pak aplikují krém :)

      Vymazat
  3. Prosim napiste tu aj recept na aplikovanie....ako s tou vodou.
    Ja som amater a len zacinam s olejcekmi. Takze, kazda rada nad zlato.
    Dakujem pekne predom,
    Stefania

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si vezmu tu růžovou vodu, postříkám s ní celý obličej a ihned po tom aplikuju olej, pořádně rozetřu a je hotovo, díky té růžové vodě se olej mnohem rychleji vsákne do pleti a ta není tak lesklá a mastná na pohled :)

      Vymazat