úterý 26. července 2016

Jóga: tip na jemné cvičení ideální pro začátečníky

Ahoj, často se ptáte podle čeho cvičit, a tak jsem se rozhodla vám sem vždycky přidat nějaký fajn tip na cvičení. Vybrala jsem jedno cvičení z kanálu Yoga with Adriene, které je jemné a vhodné i pro úplné začátečníky. Líbí se mi na něm, že vám Adriene dá dostatek času připravit se na pozici tak, abyste jí začínali ze správné polohy. To často vidím jako nedostatek u videí pro začátečníky, že tam tohle není a pak člověk nestíhá koukat, co má dělat a do toho už začínat cvičit. Jinak si myslím, že tohle cvičení bude super i na ráno nebo na dny, kdy se vám moc nechce, protože je vážně takové snadné, relaxační, takže nečekejte workout u kterého si dáte do těla, ale plynutí těla a dechu, při kterém pocítíte takový ten vnitřní klid :)


Odkaz na kanál Adriene máte ZDE :) Přeji krásný den a příjemné cvičení :) A pokud budete cvičení zkoušet tak mi dejte vědět, jestli se vám líbilo:)

6 komentářů:

  1. Ju super konecne zacnu. Se porad nemuzu dokopat,nechce se mi totiz dojizdet.

    OdpovědětVymazat
  2. Super tip, Adriene je mimořádně sympatická :-) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, přijde mi fajn a líbí se mi u tohohle videa ze je takové fakt pro každého at už jógu cvičil nebo ne:-)

      Vymazat
  3. Adrien je skvělá, cvičím podle ní dost často. jen teda nejsem zastáncem toho, aby začátečník cvičil jen podle videí. Dohled zkušeného lektora je k nezaplacení, jóga může dost ublížit.

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, však já to taky v článku jak začít s jógou píšu!! Že ideální je jít na kurz. Na druhou stranu si nemyslím, že tohle konkrétní video by mělo nějak ublížit někomu, kdo nikdy nebyl na kurzu :) Naprosto totiž chápu, že pro některé jít na kurz je prostě nemyslitelné - třeba já teď na mateřské nemám možnost jet do jiného města, tam jít na hodinu na kurz, pak jet zase zpět. Mám to štěstí, že jsem na kurzy chodila dlouhé roky, ale kdo je trošičku zodpovědný, tak věřím, že si správné provádění jednodušších ásán ohlídá!:)

      Vymazat