sobota 11. června 2016

Víkend v Českém Krumlově aneb poprvé od porodu sami a nejluxusnější snídaně ever :)

Ahoj, v dnešním článku se dočtete o našem výletu do Českého Krumlova :) Manžel měl na konci dubna třicátiny, takže jsem samozřejmě přemýšlela, co mu koupit. A pak mě napadlo, že bychom mohli jet někam na jednu noc bez malého a užít si trochu jeden druhého, a pak oslavit společně narozeniny celá rodina. Honzíkovi byly na začátku dubna 2 roky a ještě nikdy jsem do té doby bez něj přes noc nebyla, takže jsem z toho byla trošku nervózní :) A jak to tedy celé dopadlo? 


Volba padla na Český Krumlov. Já z Jižních Čech pocházím, od rodičů (kteří hlídali Honzíka) je to blízko a je tam naprosto nádherně, takže Krumlov byl jasný :) My to tam milujeme a jezdíme tam na výlet několikrát ročně. No a napadlo mě, že by se vám třeba mohlo hodit pár tipů:)

Vybrali jsme si opravdu super termín, já si myslela jak na konci dubna si užijeme krásné počasí ale dny před odjezdem mrzlo, snežilo, však si to určitě pamatujete sami, tohle bylo 26. dubna :D Ale musím říct, že nám počasí ani nevadilo. Kdybychom byli s Honzíkem, bylo by to asi horší, takle jsem si to nehodlali nechat čímkoliv zkazit... 



Ubytování jsem hledala přes stránku Booking a když jsem uviděla fotky z Penzionu Svatý Kryštof, bylo rozhodnuto! Interiér zařízený v takovém skoro až zámeckém stylu se mi líbil a ke Krumlovu se mi i hodil. Akorát jsem si říkala, jestli to nebude působit nějak uměle, protože penzion je v rodinném domku. To ale byla zbytečná obava, protože ihned po vstupu do domku je vše krásně zařízené v jednom duchu a po vstupu do pokoje jsem byla jak v Jiříkově vidění :D Navíc pokoj byl tak dokonale útulný, že nás ta sibérie venku absolutně nezajímala :)



Ubytování bylo vážně moc krásné, paní majitelka je ohromně milá a ochotná! Na pokoji máte všechno možné, co byste mohli potřebovat, je tam k dispozici i konvice na čaj nebo kávu. Na pokoji je také stůl, kam vám ráno přinesou tu nejlepší snídani na světě :D Jediné, co by někomu mohlo vadit je, že do koupelny musíte ven z pokoje. Sice jí máte jen pro sebe, ale musíte tam přes chodbičku. Nám tohle nevadilo, jinak je totiž pokoj vážně překrásný! Paní majitelka se nás ptala, na kolikátou chceme snídani, manžel řekl že na desátou :D jestli to jde a vůbec to nebyl problém!

Večer jsme  vyrazili na večeři. Měli jsme vytipovanou italskou restauraci Nonna Gina a tak jsme si tam rezervovali stůl na večer. Restaurace je útulná, my tam byli ve všední den, takže jsme tam byli sami a bylo to super :) Měli jsme chuť na dobrou pizzu a musím říct, že to byla skvělá volba, moc nám tam chutnalo! Mají ale taky velký výběr těstovin, gnocchi a tak podobně :) A cenově to není žádná drahota! 





Ráno nás čekala tříchodová nejlepší snídaně :) Paní nanosila pečivo, sýry, šunku, džus, čaj a vypadalo to skvěle! Pak ale říká, že to je předkrm, pak že bude teplá snídaně a pak sladká snídaně :D To jsme se po sobě s manželem jenom podívali a čekali co přijde :D Vše bylo výborné, já protože nejím maso, tak jsem měla úžasný grilovaný sýr s vlašskými ořechy, manžel měl vajíčka s anglickou slaninu, měli jsme k tomu zeleninu a nakonec naprosto výborné lívanečky! Navíc je vše servírované na překrásném nádobí, takže to ještě dotváří tu atmosféru :)

Předkrm :D

Teplá snídaně :D
Sladká snídaně :D



No uznejte sami, že to je naprostá nádhera! Je vidět, že paní si fakt dává záležet a dělá to s láskou! No a po téhle snídani jsme se sotva zvládli odvalit do auta :D Jinak tipy co v Krumlově vidět vám sem vypisovat nebudu, to se dá najít snadno na internetu a Krumlov není zas tak velký, takže se dá v pohodě vše stihnout :)




Nakonec tu mám pro vás ještě tip na kavárnu :) Jmenuje se Štrůdl, najdete ji v Hotelu Latrán :) My jsme tam byli o několik dní později, už s Honzíkem, a moc nám tam chutnalo :) Mají několik druhů štrůdlu na sladko, na slano a i sezónní druhy! 




No a to už je pro dnešek vše :) Musím říct, že zejména pasáž o snídani byla utrpení, mám tu z toho hlad :D Takže snad jsem vám nezpůsobila podobné pocity :D My už s manželem plánujeme, že na výročí svatby bychom se do penzionu rádi vrátili a užili si podzimní Krumlov <3

17 komentářů:

  1. To je krasny! V Krumlove jsem byla jednou v zivote, moc bych se tam chtela vratit znovu a treba prave pres noc..jinak kavarna se strudly me nadchla, je to muj mega oblibeny podzimni moucnik, uhodi rijen a pecem az do brezna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ho taky máme rádi:) Já si tam dala klasiku ale pokud pojedeme v létě, tak bych ráda ochutnala nějaký ten sezónní, třeba borůvkový nebo tak :)

      Vymazat
    2. Ten jsem nikdy nemela, mnam. Ale tchyne dela svestkovo-makovy a ten je teda taky vytecny!

      Vymazat
    3. Já jsem ho taky neměla ale viděla jsem právě nějaké fotky těch jejich sezónních a vypadalo to super :)

      Vymazat
  2. Ahoj Ilka,ďakujem za skvelý typ. S manželom sa chystame na vikend do Krumlova.Tak už aspoň viem kam. A krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krumlov určitě navštivte, je to tam vážně krásné a skvělá atmosféra :)

      Vymazat
  3. Skvělý tip na výlet! Český Krumlov se mi moc líbí, ale nikdy jsem se tam nezdržela déle než den. Myslím, že jsem ve Štrúdlu byla.:) Vybrala jsi skvělé ubytování, možná se mi bude někdy tvůj tip hodit.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Do Krumlova se chceme už dlouho podívat, tak snad se nám to v létě povede ;-). chtěla bych projet Jižní Čechy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja to tam miluju, takže doporucuji vsema deseti:-) Krumlov, Budějovice, a musím jako správný patriot zmínit i Prachatice;-)

      Vymazat
  5. Já jsem z Č. Krumlova a musím souhlasit s pizzou z pizzerie Nonna Gina, ta je opravdu skvělá :) Akorát jsem ostuda a štrůdl jsem tu nikdy neměla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to potvrzuje někdo místní :D :D :-*

      Vymazat
  6. Penzion vypadá moc hezky, jestli někdy budu chtít v Krumlově přespat, tak si ho rezervuji už jenom kvůli těm snídaním :-) Ty musely být vážně skvělé. A pizzerii Nonna Gina mám v Krumlově nejradši, vlastní jí Ital a pizzy i těstoviny mají bezkonkurenční. A tiramisu je tam božské. Už jsem v Krumlově dlouho nebyla, tak bych měla vyrazit, mám to kousíček :-)

    www.42stupnu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt nám tam pizza chutnala, určitě se tam vrátíme :)

      Vymazat
  7. Moc krásné, to jsi perfektně vymyslela :-). V Krumlově jsem párkrát byla a miluji ho! Přespávali jsme v penzionu Romantik, který je u hradu Rožmberk a tam to bylo taky moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Ájo moc děkuji za komentář <3 Krumlov je vážně krásný :)

      Vymazat
  8. To je nádhera! Takhle na jaře, jak tam kvetly stromy, to vypadá opravdu senzačně. Já jsem se z Krumlova vrátila včera a dneska o něm budu taky sepisovat článek :D. Bohužel jsem nebyla ani v jedné kavárně a restauraci, o které si psala, tak aspoň mám tip na příště. Momentálně bych se tam nejradši přestěhovala :D

    OdpovědětVymazat