úterý 8. března 2016

Jarní Filofax

Ahoj, dneska to bude článek spíš prohlížecí, protože je plný fotek, ale vím, že filofaxové články vás baví tak jsem si říkala, že nafotím, jak se můj Filofax oblékl do jarního hávu :) Jinak pokud vás zajímají další články na tohle téma, stačí rozkliknout vpravo štítek "Filofax" :)
























12 komentářů:

  1. To je nádhera, máš to neskutečně "vytuněný"! :) Ráda bych si v budoucnu pořídila nějaký podobný diář v kroužkové vazbě, ale Filofax to nejspíš nebude, na to bohužel mé finanční možnosti úplně nedosahují :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mě třeba tenhle A5kový Filofax stál 800, což není tak šílený oproti jiným ale pořád je to za diář strašná suma, to chápu!!!!

      Vymazat
  2. Já už si taky musím koupit nějaké ty lepíky, pásky apod., úplně to tomu diáři dá jiný rozměr :-). Mě se to hrozně líbí!!
    Mám ten diář z Lidlu, je sice menší, ale nějaké malé zdobení by určitě snesl :-). Já jsem plánovací typ, takže nějaké zpestření by se hodilo :-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten z Lidlu je náhodou skvělý, kupovala jsem ho loni bráchovi k Vánocům :)

      Vymazat
  3. A schovavas si pak ty naplne, nebo je vyhazujes? Me by to bylo lito po roce vyhodit, mas to uzasne vyzdobene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Schovávám, z malého i velkého, píšu si tam rlzné věci, třeba kdy se co Honzík naučil, kdy co zažil poprvé a tak, takže si je schovávám na památku :)

      Vymazat
  4. niee toto mi nerob,..to je krása opäť ! :)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Krasa, vzdy rada nakukujem do tvojho diara :). Eva

    OdpovědětVymazat