pondělí 1. února 2016

Můj Filofax na rok 2016

Ahoj, konečně nový článek co :D Za leden jsem publikovala jeden jediný, ale prostě nebyl čas a chuť, to se stává a upřímně nechápu holky blogerky, co se stresují tím, že nemají čas psát články, však je to koníček a ten by být zdrojem stresu neměl! Já píšu když mi to čas dovolí a hlavně když je chuť a inspirace :) No a dneska je to pro Filofaxové a diářové maniaky a je mi jasné, že je vás tu dost, které se mnou sdílíte tuhle posedlost :D :D 



Dneska vám ukážu, jak jsem si na rok 2016 personalizovala svůj Filofax Metropol ve velikosti A5:) Desky mají na vnitřní straně spoustu kapsiček na lepíky, což je skvělé, protože těch není v diáři nikdy dost :D

Pak jsem si vyrobila úvodní stránku. Tu jsem si vyrobila z kalendáře, který jsem našla na Pinterestu zdarma ke stažení. Tenhle kalendář si můžete stáhnout zdarma TADY :) Má tam jednu stránku jakoby univerzální a do té jsem v Malování vložila datum 2016 a tak z ní udělala stránku úvodní. No a za ní jsem si natiskla jednotlivé měsíce :)




Na každý měsíc pak mám vyrobené rozdělovače, o těch byl samostatný článek TADY.


A potom to nejdůležitější - náplň samotná. Tu si také tisknu sama a podrobný návod najdete ZDE. Mám ráda náplň, kde je nalevo celý týden a vpravo jsou další kolonky, kam si můžu psát věci, které musím udělat daný týden, ale nemusí to být nutně v konkrétní den. Navíc je tam znovu kratší přehled týdne a tam si píšu cvičení :)





Za kalendářovou náplní následují různé to-do listy, které si stahuji na Pinterestu.



Dále tu mám Buzerlístek, který jsem objevila díky knížce Konec prokrastinace a který mi pomáhá udržet si některé návyky a předsevzetí :)


 Pak následuje škola. Tady mám Harmonogram akademického roku, studijní plány, rozvrh a prostě vše důležité :)

No a následují materiály od Verči, která mi sestavila jídelníček a pomáhá mi přibrat nějaká kila :D


 No a nakonec ještě kapsičky s nálepkami, abych si mohla diář zdobit :D




A s diářem jsem si sladila i svojí nádobu na pozitivní zážitky z roku 2016 :) O té jsem psala už před rokem TADY :)



No a to je pro dnešek všechno :) Máte taky diář, který si zdobíte? :)

14 komentářů:

  1. Kráááásné!
    Já mám Filofax velikosti personal a ačkoliv jeho zdobení také miluji, nemám ho ani z poloviny tak krásný a promakaný, jako máš ty!
    Nechám se inspirovat tím školním harmonogramem - neustále jej totiž hledám na webových stránkách školy, takže když si ho vytisknu a vložím do diáře, budu mít život o kus jednodušší. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-* Ja jsem ho právě taky hledala porad dokola!! :-D :-D :-D

      Vymazat
  2. Vskutku krásně to máš zařízené :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to je krása :)... já si letos koupila po dvou letech jinej diář a jsem zklamaná, chtěla jsem hezký a barevný, ale ve finále je přeplácaný a já nevim, kam co psát, aby to mělo smysl. Takže příští rok budu zase hledat něco jiného, tak možná konečně zainvestuji a pak si budu taky tvořit vlastní stránky :) páč to vkládání vlastních listů mě láká úplně nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, to je na tom Filofaxu skvělý, že si tam člověk cokoliv přidá :)

      Vymazat
  4. Skvely clanok a si velmi sikovna, ze si to vsetko vyrabas sama. Ja som dostala diar od sestricky, ktory este upravila a doplnam washi paskami a nalepkami a vytesujem sa z toho. Som za taketo clanky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. tedaaa to je nádhera!! ďakujem za skvelú inšpiráciu! buduci rok siahnem po podobnom kúsku, ( bože ja ho chcem aj teraz :D :D ) úplne úžasne si ho spravila! A plne s tebou súhlasím čo sa týka prvého odseku, mám to podobne, musí byť chuť písať, publikovať, a nie ako povinnosť, ja aj mám veľa článkov rozrobených,aj čas môžem mať, ale proste niekedy (ako dnes) nemám chuť dorobiť ani jeden, len si prečítať iné blogy :)

    OdpovědětVymazat
  6. "Buzerlístek" mi zajistil výbuch smíchu a oplivaný monitor od čaje :-D :-D :-D
    Moc krásný diář a obdivuju, jak pěkně si ho vedeš! Já mám takový malučký diář s fotkama Benátek a zhruba v polovině týdne si vždycky uvědomím, že "jsem dlouho nebyla v diáři" :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buzerlístek je terminus technicus :D :D A za oplivaný monitor se omlouvám, i když by se měl spíš omluvit Petr Ludwig :D :D A děkuju!! :)

      Vymazat