pondělí 11. ledna 2016

Pocket - aneb jak si přečíst články co mě zajímají až ve chvíli, kdy mám opravdu čas a hlavně offline!!

Ahoj, dneska tu pro vás mám jeden tip. Taky se vám stává, že se učíte nebo pracujete a narážíte na články, které si prostě nutně potřebujete přečíst? V lepším případě se vám hromadí v záložkách v prohlížeči, v horším případě přerušíte práci a článek rovnou přečtete :D :D No a já mám pro vás dneska tip, jak to řešit jedním kliknutím!! :)


Řešením je aplikace POCKET :) Spočívá v tom, že se do ní zaregistrujete - vytvoříte si účet. Pak si nainstalujete doplněk do vašeho prohlížeče a pak, když narazíte na zajímavý článek, jedním kliknutím si ho pošlete do Inboxu, kde si ho můžete pak kdykoliv OFFLINE přečíst!! Není to skvělé?


Nainstalujete si aplikaci Pocket i do telefonu nebo tabletu, přihlásíte se do svého profilu a máte vše propojené. Jste na notebooku, vidíte zajímavý článek, kliknete na ikonku Pocket a máte článek v mobilu nebo tabletu, kde na vás počká a můžete si ho pak přečíst třeba po cestě domů ze školy, protože už k tomu nepotřebujete internet :)


No a jak tedy na to? První krok je, že se zaregistrujete do Pocket TADY . Vytvoříte si účet pomocí emailu :)

No a pak si musíte přidat do prohlížeče doplněk Pocket. Odkaz na rozšíření pro verzi Chrome najdete TADY . Tam, kde já mám už zelený rámeček Přidáno do Chromu, vy budete mít modrý Přidat do Chromu. Kliknete a doplněk se vám nainstaluje. Musíte být přihlášení svým Google účtem, ale to vám Chrome sám nabídne. 



No a pak se vám klasicky v prohlížeči vpravo nahoře objeví tahle ikonka, kterou vidíte v červeném "kroužku" :D :D To je ta kouzelná ikonka, na kterou když kliknete, tak se článek odešle do Inboxu :)


Do Inboxu pak můžete normálně na vašem počítači, nebo si na zařízení s Androidem nainstalujete normálně z Obchodu Play aplikaci Pocket, přihlásíte se do ní a vše se propojí. Jak je to u IPhonu bohužel nemám tušení :D V Inboxu můžete články označovat různými štítky, přečtené články můžete archivovat nebo je prostě smazat :)

Bohužel nejsem nějak technicky extra zdatná, takže doufám, že jste návod pochopili a že vám bude fungovat :) Přeju hodně přečtených článků a pro ty, co mají taky zkouškové jako já, tak ať to máte brzy za sebou :)

15 komentářů:

  1. HA! "....v horším případě přerušíte práci a článek rovnou přečtete...." ano, to jsem přesně udělala :D takže pro mě velice aktuální článek, děkuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak a teď mě asi poprvé v životě štve, že nemám android. Protože tato apka je parádní pro člověka jako já, který odolává nabídce mít v mobilu internet. Bože na zabití času do vlaku jako dělaná! (jsem smutná :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se tedy přihlásila a nabízí mi to možnosti: Available on iPhone, iPad, Android, and Kindle Fire.

      Vymazat
    2. Mno, taky taky, ale já nemám ani iPhone, iPad ani Kindle, ale Mircosoft nokiácký ... :). Jsem s tím naprosto spokojena, ale štve mě, že je v ústraní co se týče aplikací atd.

      Vymazat
    3. Stačí trochu zapátrat, pro Windows většina aplikací existuje taky, jen se jinak jmenuje ;-) http://www.kalper.eu/nejlepsi-pocket-aplikace-windows-phone/ (taky mám Lumii)

      Vymazat
  3. To je skvělé. Přesně tohle potřebuji. Sice se mi to tam bude asi hromadit podobně jako v záložkách, ale alespoň to bude elegantnější :D Děkuji moc za tento skvělý tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě se to taky nekdy nahromadi, ale pak to protridim a aspon tak selektuju, co si chci vazne precist a co jsem si tam dala jen v zachvatu prokrastinace :D :D

      Vymazat
  4. Tak to je přesně pro mě - spočítala jsem si, že mám právě otevřených 14 záložek (včetně tvého článku a webové stránky Pocket). Díky, aspoň to tu nebude vypadat tolik nepořádně.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsem přesně byla já :D :D Otevřených permanentně 100 záložek :D I ted to delam, ale clanky odesilam do Pocket :D

      Vymazat
  5. Boží! Nainstalovano, využiji hojně při uspávání malé a na procházkách, díky! Lucka (www.hadejmatildo.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné! To jsem potřebovala! Už stahuju a mimochodem, na iphone to také funguje :)
    Děkujiv:-*

    OdpovědětVymazat