středa 23. prosince 2015

Vánoce u nás doma

Krásný večer! Zítra je Štědrý den, tak jsem vám chtěla popřát krásné Vánoce a přidala jsem kupu fotek toho, jak vypadal náš advent a jak budou vypadat naše Vánoce (to bude spíš asi pro ty, co mě nesledují na instagramu :). Ačkoliv vzhledem ke škole jsem se nemohla věnovat vánočním přípravám tak moc, jak bych chtěla, přesto jsem si našla čas na vše důležité. Nejsem typ, který by se nechal uštvat, ale mám ráda, když je na svátky uklizeno, napečeno, když je krásně vyzdobený byt a prostě si na tom zakládám. Pak si během adventu užívám ten krásný sváteční domov, večer si zapálím svíčky, udělám čaj a úplně mě obklopí ta atmosféra, je to pro mě vážně důležité a ačkoliv to zabere šíleně času, dost energie a samozřejmě i dost peněz, tak to za to prostě stojí.

Adventní věnce mám letos dva, jeden mám v kuchyni a zapaluji ho třeba při snídani nebo přes den když vařím. Druhý máme v obýváku a protože jsem pyroman, měla jsem letos ještě velké 4 svíce, abych mohla pálit fakt denně a vydrželo mi to celý advent :D








Letos jsem si udělala i truhlíky s chvojím na balkón, Honzíkovi jsem místo adventního kalendáře za pomoci mojí mamky ušila strom s ozdobičkami z filcu a měl veliký úspěch :)






Pekla jsem perníčky, kterými zdobíme stromeček a pár druhů cukroví:)








Vánočka je od mojí mamky :)

 Když už jsem byla u těch perníčků, vyrobila jsem si i PFka :)











No a místo předvánočního šílenství si radši s Honzíkem užijeme kopu srandy a taky nezapomínám cvičit :)




No a nakonec bych vám tedy chtěla popřát nádherné Vánoce, užijte si je podle svých představ, myslete nejen na druhé, ale i na sebe a něco hezkého pro sebe udělejte a uvidíme se tady možná už mezi svátky, ale určitě v novém roce :)


12 komentářů: