čtvrtek 31. prosince 2015

Knížky, co jsem letos přečetla a jaká že byla ta nej?





Článek o nejlepší kosmetice roku 2015 u mě letos nečekejte, to sfouknu maximálně fotkou na insta :D :D Ovšem místo toho tady mám shrnutí, co jsem za rok 2015 přečetla a co z toho bylo to nej!

Zdroj: Pinterest.com



Na rok 2015 jsem si dala předsevzetí přečíst každý měsíc jednu knížku. To zní uboze, ale při studiu na mateřské mi to přišlo akorát:D Nakonec jsem jich přečetla 24, takže přesně jednou tolik :D Knížky do školy jsem radši nepočítala :D :D :D 

Tady je tedy přehled, ať víte, z čeho jsem vybírala :)



Chtěla jsem vybrat jednu nejlepší knížku roku 2015, ale protože čtu dost odlišné žánry, nedokázala jsem to :D :D

První nej je tedy Radka Třeštíková - To prší moře. Tohle je smyšlený příběh, který ve mně zanechal největší dojem:)


Druhou nej je Havel od Michaela Žantovského. Tohle je reálný příběh, který ve mně zanechal největší dojem, a který musí zanechat velký dojem snad v každém. Je to život jednoho člověk, ale zároveň historie naší země, opravdu skvělá kniha! 


A třetí nej je knížka Projekt štěstí od Gretchen Rubin. A to proto, že je fakt inspirativní, dokonce mě přiměla založit si svůj projekt štěstí na 2016 a vždycky když jsem na sebe moc přísná, na tuhle knížku si prostě vzpomenu :)


Když si ty knížky zpětně v hlavě přehrávám, tak ale VŠECHNY z toho seznamu přečtených můžu doporučit jako naprosto skvělé knížky a doufám, že alespoň po jedné z nich sáhnete!! 

Do roku 2016 vám přeji co nejvíc přečtených knih!!!!! :)

9 komentářů:

  1. Já si moc předsevzetí nedávám, ale vím, že bych měla víc číst. Hrozně mě to baví, miluju knihy, ale nějak na o nezbývá čas. Musím s tím něco udělat a určitě si chci přečíst To prší moře.
    Krásný rok 2016!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se to v novém roce podaří :) A děkuju!

      Vymazat
  2. Hihi, přesně takové předsevzetí jsem si dala na letošní rok, přečíst alespoň jednu knihu za měsíc :) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem si na papírek sepsala body, kterých bych chtěla v lednu dosáhnout, a mám tam přečíst aspoň dvě knížky, no uvidíme jak to půjde.. Jinak Veronika se rozhodla zemřít si plánuju pustit film :-)

    Kráska dne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobrý :) A vůbec jsem nevěděla, že Veronika je i film!!

      Vymazat
  4. Jéé, to je skvělý článek..možná se inspiruji a vytvořím podobný :)
    Pro mě byla nejlepší Vypravěčka od Jodi Picoultové, ale na To prší moře se taky v nejbližší době chystám, tak uvidíme, zda jí překoná.
    Jooo a koukám, že máme - v červnu jsem taky přečetla Deset malých černoušků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černoušci jsou super!! :) Přeju letos spoustu přečtených knih!! :)

      Vymazat
  5. Krásný článek :) Moc se mi líbí ten nápad :)
    www.itisginger.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat