pátek 20. listopadu 2015

Vánoční nákupy v DMku

Ahoj, dneska jsem byla nakupovat v DMku, a protože tam mají spoustu krásných vánočních věcí, tak jsem vám něco nafotila. Hned na začátek chci říct, že tohle není žádný sponzorovaný článek!!! :)





Na prodejně už měli obrovské množství dárkových balíčků. Musím se přiznat, že ty od klasických značek mě nebaví, nekupuju je a naštěstí ani nedostávám :D Ale pár balíčků mě zaujalo:)

Například olejíčky od firmy Kneipp.




Nebo sada Balea do koupele...


A balíčky Alverde...



No a pak mají spousty krásných svíček, ubrousků, balících papírů atd. :)




Diáře na příští rok :)


Co vám rozhodně doporučuji jsou tyhle růžové sprcháče, voní úžasně! Já jsem k nim koupila ještě tělová mléka, mám to jako dárky.


Ubrousky a svíčku si koupila mamka na vánoční stůl :)

Taky v DMku najdete novou limitku Essence, já jsem vzala dva laky a jeden oční stín, taky jako dárky pro kamarádky :)



A takle si nákupy užíval Honzík, na prodejně měli dětský hrací koutek :D Bohužel na fotce je zas s dudlíkem, byl rozespalý z auta a to ho pak nechce dát ani za nic :D :D



No a to je pro dnešek všechno :) Máte už koupené nějaké dárky? A taky tak milujete všechny možné vánoční kravinky?


22 komentářů:

  1. Mě ty klasické balíčky taky nebaví. Jako né že bych si nevážila dárku, ale pak mi to stejně jen minimálně 2 roky straší doma a sprcháčů a deodorantů mám tunu. Ocenila bych třeba nějaký pěkný balíček od Alverde nebo ty koule do vany, to zas jó :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím to úplně stejně, mě naštěstí kosmetiku kupují jen kamarádky a ty vědí co se mi líbí :) Ty klasické sety podle mě kosmetické maniačky neocení :D :D Mě by se zas líbil ten Kneipp :)

      Vymazat
    2. :-D :-D Ale zas je to takovej vděčnej dárek pro chlapa. Ségra mi zrovna včera říkala, že její přítel vždycky dostane třeba 4 kosmetický balíčky k Vánocům a pak s tím vyžije zase do dalších Vánoc :-D

      Vymazat
  2. Letos, co se týče balíčků Alverde a Balea velký palec nahoru! Fakt se mi jejich dárkové kazety líbí (to, že vlastním už od každé značky jednu mluví za vše!). Od Balei se mi líbí ještě jedna s názvem Luxury, potkala jsem ji tedy jenom v jednom DM (celkově jsem byla ve třech), takže nevím, jak to mají rozdělené, každopádně je to fialová krabička a obsahuje tělový olej a nějaké podobné další "blbůstky" :) tak tu ještě chci a ty olejíčky od Kneippa chci taky.. achjo :D :( Svíček jsem si nevšimla, což je tedy fatální chyba, takže zítra to napravím :D stejně si tam musím ještě pro druhý hrneček :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já si svíčku pro sebe taky koupím :)))))

      Vymazat
  3. Ten sprcháč Frozen breeze jsem si zrovna minulý týden koupila a od tý doby bych se nejradši furt sprchovala :D a těch vánočních věcí jsem si nějak nevšimla, což absolutně nechápu, jelikož já jsem vánoční fanatik!! Dneska asi budu muset zase vyrazit.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný nákup. Jak voní ty sprcháče z frozen breeze limitky od Balea? Obal vypadá úžasně, ale zas abych nenakoupila zbytečnosti. Vím, že všichni sprcháče v drrogerii očuchávají, ale já mám nějaký blok cokoli otevírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten růžový a ten voní vážně úžasně!!! <3

      Vymazat
  5. Myslím, že se budu muset do DMka brzo vypravit. Docela číhám na tu vánoční limitku od Essence a pak ty svíčky vypadají kouzelně. Na ty já jsem blázen :D Díky za článek.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem blázen na svíčky, čajových mám s nástupem podzimu a zimy neskutečnou spotřebu :D

      Vymazat
  6. Limitka Frozen Breeze voní nádherně, mám sprcháč, tekuté mýdlo i tělovou emulzi a už teď vím, že si toho budu muset nakoupit do zásoby, ta vůně je neskutečná:-) A hrníček se sovama jsem si taky musela vyzvednout, už mi dělá radost:-)
    A jinak, zbožňuji všechny možné vánoční dekorace a blbinky, vrtá mi hlavou, proč jsem když jsem před pár dny byla v dm přehlédla svíčky a dokonce i limitku Essence (no, to bude možná tím, že jsem radši ke stojanům s dekorativkou nešla, už tak jsem měla velký nákup:-D), ale až budu v dm znovu, tak určitě omrknu:-) Dárky koupené nemám, ale už bych si měla pospíšit, ráda bych se vyhnula davům lidí všude kolem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám naštěstí dárky skoro všechny :) S malým bych si o adventu do nákupáku už netroufla, to by bylo asi dost šílený :D

      Vymazat
  7. Tak tu sadu s koulemi do koupele bych dostala ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jsi pokoupila :) Mě z té vánoční limitky od Baley nejvíce voní ty produkty v oranžovo-modrém balení. Mně se klasické balíčky líbí, ale nekupuju je, přijdou mi i tak předražené, že bych si radši sestavila balíček pro danou osobu sama. Líbí se mi ty svíčky, už jsem na ně taky koukala a nejspíš si i nějakou odnesu. Hodně mě taky zaujala limitka od Essence, tak doufám, že už ji mají i u nás v DM, abych si mohla taky něco odnést :)

    OdpovědětVymazat
  9. To se tam musím jít co nejdřív podívat, hlavně na tu novou edici essence :). A Honzík je roztomilouš :3!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty balíčky jsou super tip, podaruju prarodiče :D Těm nikdy nevím, co koupit.

    xxx

    Cury in the City
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  11. Používam rovnaké limitky od Balei a som s nimi nadmieru spokojná a navyše prekrásne voňajú. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat