čtvrtek 19. listopadu 2015

Moje první razítkové sušenky

Když mi přišel newsletter z Tchiba a v něm byla fotka těchto tvořítek na sušenky, hned jsem si říkala, že by se mi líbily. No a protože poslední dobou jsou asi nějaké erupce na slunci a já dostávám od kamarádek samé úžasné dárky, i tyhle tvořítka jsem od kamarádky dostala <3



Pokud razítka na sušenky neznáte, dělá je například Tescoma a Tchibo. Já jsem dostala ty z Tchiba, které se mi líbí i víc :) Máte tam vykrajovací kolečko, kterým vykrojíte těsto a pak razítkem orazítkujete, vyndáte a dáte na plech :)



Takže včera jsem se na ně hned vrhla :) Hledala jsem vhodný recept, aby šly sušenky dobře dělat a příliš se pečením nezdeformovaly. Nakonec jsem riskla recept přímo z Tchibo blogu, najdete ho TADY a sušenky se podařily krásně a jsou dobré :) Nenechte se zmást, že jde o těsto na polmáčené sušenky, na to má Tchibo zase jinou sadu. Já jsem udělala verzi bez kakaa a sušenky se z těsta povedly také! 





Celkem jsou v balení tři druhy razítek - hvězdička, nápis Made with love a nápis Merry Christmas. Poslední druh jsem nedělala a udělám je až o adventu :) Zkoušeli jste někdo taky razítkové sušenky? 

7 komentářů:

  1. Já mám ty z Tescomy, velikonoční motivy. Recept jsem dělala taky přímo co byl u těch razítek a byly tedy moc dobré, ale dělala jsem je jednou, je to piplačka :) snad na ty Velikonoce se dokopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já se přiznám, že jsem to čekala i horší, docela to šlo rychle a byly fakt výborné :)

      Vymazat
  2. Já jsem si je u tchiba koupila loni na vánoce a sušenky jsem pak dávala jako dárečky - je to príma udělátko...
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2014/12/susenky-jako-darek-pro-kolegy.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé tak to je gól, zrovna jsem přemýšlela, že bych je udělala kolegyňkám, protože jsme se dneska dohodly na vánočním dýchánku! Takže se asi u Tebe inspiruju jak sušenky zabalit, protože to máš krásné!!!!! :)

      Vymazat
    2. Děkuju, je to taková malá pitomost, ale myslím, že udělá radost! :-)

      Vymazat
  3. Ty jo, taky jsem na ty razítka koukala a nebyla jsem si moc jistá, ale takhle to vypadá moooc dobře. Hned bych si dala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě to překvapilo jak se to s nima krásně tvoří a byly výborné :)

      Vymazat