úterý 3. listopadu 2015

Filofax diář 2016: Vlastní rozdělovače do Filofaxu

Každý rok si do svého Filofaxu velikosti A5 dělám vlastní náplň (o tom bude příští DIY článek), ale letos jsem se poprvé rozhodla si udělat i hezké úvodní rozdělovače ke všem měsícům. Přes rok jsem si nasbírala všemožné tvrdé papíry, které se tématicky hodily k jednotlivým měsícům. Skvělé jsou na tohle kreativní sady, které mívají čas od času v Lidlu:) Já jsem měla jednu podzimní, jednu vánoční a jednu nějakou neutrálnější. 





Tyhle sady většinou obsahují tvrdý papír s nějakým designem, za ním je řazená taková jakoby fólie ve stejném designu, což je super a nikde jinde jsem to neviděla a na to navazuje jeden tvrdý barevný papír který barevně ladí k prvnímu designovému.



Já jsem tedy použila tvrdé papíry, ale myslím, že by byl rozdělovač hezký i z folie. Potom budete potřebovat jeden papír z vašeho diáře, já na to používám tenhle úvodní Filofax který byl v diáři, když jsem ho koupila. Vždy tedy obkreslím Filofax list, vyznačím si i dírky, pak vystřihnu a nakonec vezmu děrovačku. Můžete si koupit přímo děrovačku na Filofax, ale na formát A5 je hodně drahá, takže já si vystačím s tou klasickou. Sundám z ní tu spodní část, která má zachytávat vyříznuté kousky, obrátím jí vzhůru nohama a vydírkuji podle toho, jak jsem si poznačila na dané čtvrtce. 






Potom jsem si vyrobila označení jednotlivých měsíců. Bohužel nejsem nijak zdatná v grafice, takže jsem si musela poradit ve Wordu:) Vše jsem vytiskla a vystříhala:)



Pak už jsem vše jen nalepila a tradááá, rozdělovače jsou na světě:)





Používáte papírový diář? A zdobíte si ho nějak? :)

26 komentářů:

  1. Jee to vypadá krásně, super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  2. No ty jsou krásné, už jsem je obdivovala na insta! Já tyhle blbůstky můžu, ale jsem hrozně lenivá na to, abych si něco takového vyrobila. Ale fakt šikulka, krásné ♥ ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) To já bych zase vyráběla pořád kdybych na to měla čas:)

      Vymazat
  3. Máš to překrásné, moc se ti to povedlo :) Já diáře zdobím nálepkami, lepítky, washi páskami apod. Používám totiž diáře s pevnou vazbou, letos mám Presco, předtím jsem mívala většinou Albi. Filofax mě láká, ale cena desek je docela pálka, tak pořád váhám. Na příští rok mám vyhlídnuté tyto diáře, ještě jsem se ale nerozhodnula pro design :) http://www.fler.cz/zbozi?uid=333616

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :) Já taky zdobím nálepkama a washi páskama, je to závislost :D No a ten Filofax je bohužel drahý, já tuhle A5ku koupila asi za 700 ve slevě, ale zase to je na úkor, že třeba nemám úplně přesně barvu, kterou bych chtěla :) Ale už jsem si na tenhle svůj červený zvykla a mám ho ráda:)

      Vymazat
  4. Páni - vypadá to opravdu nádherně! Ty barevný papíry jsou vážně dokonalý :) Taky bych konečně chtěla nějaký dobrý diář na příští rok - miluju rúzné seznamy, bločky, deníčky, to do listy... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Koukám, že tuhle posedlost asi sdílí skoro všechny ženské :D :D

      Vymazat
  5. Jé to je moc hezký :) Já si také koupila pár sad z Lidlu, ale ještě s nima nic netvořila. Diář mám papírový ale vkládat listy se do něj nedají. Dřív jsem si do nějalespoň lepila vytištěné obrázky atp. ale co jsem na mateřský, tak ho hrozně zanedbávám :) Nicméně na další rok ještě žádný nemám a Filofax mě láká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) Filofax je super, já mám ještě jeden malý ve velikosti Pocket a s oběma jsem moc spokojená :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Moc děkuji, vůbec me nenapadlo ze se to bude tolik líbit:)

      Vymazat
  7. Paráda, já si dělala dřív diáře z obyč sešitů, či papírů a pak vlepovala obrázky a prostě si je vymazlila. Poslední roky jsem ale na to flink, takže to jistí takové ty roztomilé z Marks and Spencer :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dělala na základce a nadepisovala si vždy všechny dny :D :D A v Marks a Spencer mají překrásné!!! <3

      Vymazat
  8. To je krásný, jsi moc šikovná! Já mám takové věci moc ráda, ale diář velikosti a5 je na mě moc velký a ten a6 od nich mi už zase přijde mrňavý, ale i tak jsem si letos vybrala moc krásný diář v knihkupectví a už se těším, až ho dostanu, bude to buď dárek k svátku nebo Vánocům :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já A5ku s sebou nenosim, na nošení s sebou mám velikost Pocket a ten je pro mě do kabelky akorát :) Do a5ky si planuju co potrebuju udelat, vse si detailne rozepisuju, takze tu mi staci mit doma a pouze vyjimecne ji nekam beru:) A moc dekuju!

      Vymazat
  9. To je vypadá naprosto skvěle! Tiskneš si i ostatní listy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji;) A ano, vyrabim si i cely kalendář dovnitř:)

      Vymazat
  10. Moc se ti to povedlo ;) Fakt krása! ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera, jsi šikovná! Nad filofaxem přemýšlím, hlavně je super možnost si ho takhle upravit podle sebe. Bojím se ale, že je na mě dost velký a tak bych ho nenosila pořád, což funkci diáře pak dost degraduje.:) Sháíním tak nějaký menší a věřím že najdu, do ledna (snad) času dost.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera, jsi šikovná! Nad filofaxem přemýšlím, hlavně je super možnost si ho takhle upravit podle sebe. Bojím se ale, že je na mě dost velký a tak bych ho nenosila pořád, což funkci diáře pak dost degraduje.:) Sháíním tak nějaký menší a věřím že najdu, do ledna (snad) času dost.

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezký nápad, já teda Filofax mám ale uplně strohý bez barviček, nějak si ho musím vymazlit ;).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat