úterý 22. září 2015

Podzimní DIY

Ahoj, dneska tu mám po dlouhé době DIY článek a sice podzimní, protože podzim je prostě nejkrásnější!!! Nepůjde vůbec o nic složitého!





Připravila jsem si barevné papíry v podzimních barvách. Zrovna tenhle týden mají v Lidlu krásnou podzimní kreativní sadu, tak pokud doma žádné nemáte, mrkněte tam :)


Potom jsem si vytiskla a vystřihla šablony listů. Můžete je najít v TOMHLE článku, který jsem objevila díky Pinterestu :) Úplně dole je zelené tlačítko Click, download and print. Z tohoto článku je taky inspirace na tohle vyrábění:)


Potom jsem listy obkreslila a vystříhala:)


První výrobek je tenhle věnec. Koupila jsem si věnec a listy na něj nalepila pomocí tavící pistole.


Druhá dekorace je ještě jednodušší, prostě listy navléknete na nit nebo provázek a zavěsíte někam do bytu:) Myslím, že to je ale docela efektní a krásně to přinese podzim do vašeho bytu:) Já jsem záměrně jeden typ listů vystříhala v takové zastřené fialové, aby nám do obýváku celá dekorace hezky šla, protože zde máme fialové části zdí:)


No a to je pro dnešek vše! Máte rádi podzim? A vyrábíte něco? Já se těším, až půjdeme s Honzíkem na kaštany a vyrobím mu nějaká zvířátka :)

4 komentáře: