čtvrtek 10. září 2015

Knížka měsíce srpna a jak je někdy nejlepší si dát od všeho voraz

Ahoj, dneska tu pro vás mám jen jednu knížku, jinou jsem totiž během srpna nepřečetla. Musím říct, že po předprázdninových měsících, kdy jsem se snažila jet na 200% procent jsem potřebovala o prázdninách velký oddech :) Neměla jsem chuť ani číst, ani cvičit, ani psát články, prostě nic. Takže jsem se prostě na všechno vykašlala, nenutila jsem se do ničeho a světe div se, bylo to to nejlepší co jsem mohla udělat. Protože už na dovolené jsem se těšila až zase začnu ten svůj kolotoč školy a všech možných činností okolo, které se přidávají k péči o Honzíka a domácnost. Někdy je to prostě potřeba a když vám najednou nedělá radost to, co vás dřív bavilo, chce to prostě pauzu:) A tohle léto jsem na sobě fakt poznala, jak moc je někdy přínosný pořádný odpočinek...


No a co jsem tedy přečetla?



Barbora Šťastná - Šťastná kniha
Přiznám se, že jsem od téhle knížky příliš neočekávala, protože některé články na Šťastném blogu zrovna nejsou můj šálek kávy. Nicméně, knížka mě příjemně překvapila. Přečetla jsem jí jedním dechem asi nadvakrát nebo natřikrát a hlavně mi padla zrovna do noty tím, že se opravdu nejedná o nic komplikovaného. Pokud si chcete přečíst o úplně obyčejných věcech, malých radostech a strastech, se kterými se potkáváme úplně všichni, určitě si knížku pořiďte! Nejvtipnější mi přišly pasáže o manželovi, vždycky jsem v duchu opěvovala svého muže :D :D Barbora píše celkem odvážně,nesnaží se dělat ze sebe někoho lepšího, naopak se vcelku potěšeně přiznává ke spoustě malých neřestí, což je asi na knížce to nejvíc sympatické, protože při jejím čtení nemáte vůbec pocit, že byste na sobě měli něco zlepšit, že nejste dost dobří, právě naopak! Knížka vás pobaví a pohladí svojí nenuceností, takže na čtení do podzimních plískanic ji vřele doporučuji!!! 
Cenu a podrobnosti najdete například TADY


A co jste v srpnu četli vy? 

8 komentářů:

  1. Tak ten úvodní obrázek přesně vypovídá o mém rozpoložení v tomto týdnu. Klidně bych si tam mohla lehnout :-) O Šťastné knize už nějakou dobu uvažuji, ale pořád nevím. V srpnu jsem přečetla jenom jednu detektivku od Amandy Quick. Je to bída ....

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na Šťastnou knihu koukala, ale tolik mě nezaujala, možná jí dám ještě šanci. :) V popisu se mi líbí obzvlášť věta "...zkuste být šťastni hned teď."
    Já jsem se od začátku srpna se čtením rozjela, doháním deficit z celého roku. Přečetla jsem např. Nebudu nenávidět, dál Seznam tajných přání (taková milá oddychovka), Maryšu, psa Baskervillského a teď mám rozečtené Vyhnání Gerty Schnirch. Vše se četlo dobře, ale dalšího Holmese asi už zkoušet nebudu. Už mám ve čtečce jen poslední nepřečtenou knihu a přemýšlím, co si pořídím dál, i když brzy zas začne kolotoč učení a na čtení beletrie už nebudu mít moc času.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po ní pokukovala, ale blog až tak nežeru, tak jsem nevěděla, co od ní čekat a nakonec bylo asi nejlepší nečekat nic, protože mě mile překvapila a přijde mi to jako dobrá knížka když má třeba člověk období nahovno :D :D A přečetla si toho teda požehnaně :)

      Vymazat
    2. Já blog právě neznám vůbec. Ale podle toho co píšeš si ji asi pořídím a nechám ve čtečce jako zálohu na horší časy, díky za tip! :)

      Vymazat
  3. Já jsem v srpnu přečetla Papírová města a to teda byla katastrofa, na to jaké je kolem toho halóóó :-).. za mě tedy velká nuda a film mě taky vůbec nebavil a je mi celkem jedno, že tam hrála Cara :-)! Nicméně pak jsem si spravila chuť knížkou Tanečník od Jeffery Deavera - výborná detektivka, plná zvratů a napětí - to mám ráda. A poprvé v životě jsem si poslechla i audioknihu a to byl Saturnin, kterou krásně namluvil Jan Hartl - ale to se do čtení asi moc nepočítá :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No poslední dobou tohle o Papírových městech čtu pořád, takže mě ani nelákají! A audioknihy můžou být náhodou fajn!! :)

      Vymazat
  4. Oddech je potřeba. Taky jsem tohle léto dost odpočívala. A zjistila jsem, jak se cítím svobodná bez internetu, počítače, mobilu. Ani neumím popsat, jak jsem tenhle technický detox potřebovala :D Nejdříve v červenci na táboře, kde jsem byla jako vedoucí. A teď na dovolené v Chorvatsku. Úleva! :) Čeká mě teď diplomka, takže si počítače užiju ažaž.
    A na tuhle knížku slyším ze všech stran samé pozitivní ohlasy, tak si ji budu muset už taky konečně přečíst :)

    OdpovědětVymazat