pátek 11. září 2015

Dovolená na Jižní Moravě s kočárkem: Díl II. Znojmo, Podyjí

Ahoj, mám pro vás druhý článek z naší dovolené s kočárkem:) Pokud jste prošvihli první díl, můžete si ho přečíst TADY.

Protože jsme byli ubytovaní kousek od Znojma, tak ve městě jsme se byli podívat několikrát a musím říct, že Znojmo mě hodně překvapilo, jak moc je nádherné a kolik památek tu je!










V chrámu Sv. Mikuláše si můžete zapálit svíčku (a hodit něco do kasičky na oplátku :) a taky tam mají papírky, na které můžete napsat svoje přání, modlitbu, poděkování nebo prostě něco, co vám leží na srdci. Návštěvy kostelů jsou moje skoro nejoblíbenější, když někde jsem, jen si tam chvilku sednout, do toho ticha.... <3




Honzíka jsme vzali ve Znojmě na hřiště a on se tam hned skamarádil se Šimonkem :)



Na jídlo jsme ve Znojmě vyrazili do restaurace Na Věčnosti, která je dost chválená a navíc vegetariánská, takže jsme jí prostě museli zkusit. Je to tam opravdu nádherné, jídlo bylo skvělé a navíc jsme se tam najedli za hezkou cenu (vybrali jsme si v denním menu), což je pro rodinu s malým dítětem taky podstatné, co si budeme povídat:) Na jídlo jsme šli kolem půl druhé, takže už byla restaurace skoro prázdná, tudíž nebyl problém vejít se i s kočárkem, v jednom rohu restaurace je i malý stoleček pro děti s omalovánkami a hračkami :)




Já jsem si dala tortilly se špenátem a balkánským sýrem a byly skvělé, manžel si dal smaženou nivu a taky byl moc spokojený :) 


A protože když jste v okolí Znojma, byl by hřích nepodívat se do Národního parku Podyjí, tak jsme hledali nějakou trasu vhodnou i pro kočárky. Našla jsem trasu na vyhlídku Králův stolec, můžete se ZDE podívat na popis trasy a mapku:) Vyráží se buď ze Znojma a nebo pokud chcete co nejkratší trasu, tak je přímo u lesa parkoviště. 




Ještě mě napadá, že bych měla zmínit, že máme opravdu bytelný kočárek s velkými kolečky, žádný ultramoderní který se hodí tak maximálně do nákupního centra, takže s ním fakt jdeme klidně na houby :) Trasa na Králův stolec ale byla poměrně bez problémů, až na jeden malinký úsek se spoustou kamenů. Ovšem ten výhled, který se vám naskytne, ten stojí za trošku úsilí, no podívejte se sami :)





No a po všech těchto krásách nás večer ještě čekal takovýhle západ slunce!!!! <3



10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Město e moc krásné, všude tolik květin, to se mi moc líbilo!!! :)

      Vymazat
  2. krásné! a dostala jsem hlad, jak vidím ty tortilly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) A s tím hladem, úplně nesnáším když mám zrovna hlad a na insta všichni začnou dávat fotky dokonale vypadajícího jídla :D :D :D

      Vymazat
  3. Super článek a nádherné fotky, hltala jsem je už na instagramu :-D
    Tortilly bych si taky dala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) Takže instagram U Sedmikrásky je Tvůj? Tak to Tě musím sledovat :D :D

      Vymazat
    2. Jojo, je :-) Ale zatím nepřidávám fotky, protože nemám ten mega chytrý telefon :-D Jen chodím očumovat k ostatním úžasné fotky ;-)))

      Vymazat
    3. Jo tááák:) No ale třeba už ho brzo mít budeš a budeš přidávat taky :)))))

      Vymazat
  4. To není možné, navštívila jsem úplně vše, dokonce i tu restauraci. :) Už si nevzpomínám na jídlo, jen že mi moc chutnalo. Bohužel jsem na samotné Znojmo neměla tolik času, kolik jsem chtěla, ale určitě se tam někdy vrátím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? :D Ta restaurace je super no:))) A my se tam taky plánujeme vrátit, chceme vidět třeba Znojemské podzemí a tak:)

      Vymazat