pátek 1. května 2015

Můj duben 2015

Duben utekl jako voda a tím pádem tady máme už čtvrté měsíční shrnutí:) Pokud mě sledujete na instagramu, tak fotky už budete znát, tak se omlouvám :)

Duben byl výjimečný především tím, že Honzík oslavil svůj první rok!!!



V dubnu také proběhly Velikonoce, které jsme si skvěle užily.








Co se týče nákupů, pořídila jsem si tři naprosto úžasné kuchařky!!! Snadno a rychle od Romana Vaňka, pak knižní vydání Herbáře, který běžel na ČT1 a nakonec knížku Opravdu zdravě:)




Z oblečení jsem si teď na jaře potřebovala doplnit hlavně spodní prádlo:) Doporučuju na nákup Lindex, kde miluji řadu Ella.M :)




Konečně jsem sehnala skvěle padnoucí sako. V reálu je hodně tmavě modré:)

A druhý kousek oblečení jsou tyhle šaty z Háemka :)


Za odměnu za uzavření prvního předmětu ve škole jsem si koupila náhrdelník a kruhový šátek :)


A neodolala jsem těmhle novým kartám Osho Zen Tarot :)


No a poprvé se mi podařilo vyhrát DM box, z čehož jsem naprosto nadšená, protože obsah opravdu stojí za to a využijeme opravdu úplně všechno!!!



I v dubnu mi přišel balíček, tentokrát od milé čtenářky blogu až z Anglie, což mi udělalo ohromnou radost a dopis mě hrozně potěšil a dojal:)


Stále se taky snažím dodržovat předsevzetí:) Knížkou měsíce dubna byla kniha Volání kukačky, kterou jsem dočetla včera, takže jsem to měla akorát :D Nějaké hodnocení a moje dojmy si nechám do samostatného článku, ještě vám stejně dlužím článek na knížku od Yaloma :)



No a novou potravinou měsíce dubna jsou mungo fazolky, které jsem si naprosto zamilovala, dělala jsem z nich mungo polévku podle Kitchenette s domácím naanem a teď je mám v kuchyni nachystané k vyklíčení:)



Jinak jak jsem vám slibovala nějaký článek ze života, tak jsem se nakonec rozhodla, že zkusím teď články psát trošku jinak a mělo by to být právě víc ze života, tak uvidíme jak mi to půjde a jestli se vám to bude líbit :)

6 komentářů:

  1. Jééé, to je pěkné shrnutí. Sleduji tě i na IG, takže o všem vím, ale když to vidím vše na jednom místě, uvědomím si, co se událo a že další měsíc je za námi. Spodní prádlo také budu potřebovat, tak děkuji za tip ;) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru zrovna dneska jsem si říkala, že to je pěkný shrnutí i pro mě a že nemít instagram, tak půlku těch fotek ani nemám :)

      Vymazat
  2. Pěkný průřez dobnem. :) Máš skvělou formu na beránka, líbí se mi tvar. Chválím oblečení (i prádlo), zejména proužků podle mě není nikdy dost! Mungo jsme doma klíčili co si pamatuju, ale typicky ho dávám spíš do nějakého myšmaše nebo ho sypu na chleba s lučinou a tak. Možná tu polévku vyzkouším.
    Jaká je ta Vaňkova kuchařka, už jsi podle ní vařila? Mě celkem zaujala. Podtitulek " jezte zásaditě" by mě ale od té třetí kuchařky odradil. :D A na recenzi knihy se těším, už jsem si několikrát říkala, že podle obsahu by mohla být čtivá.
    I můj duben byl prima, ale nejkrásnější měsíc je podle mě květen. :) Prostě ta nádherná příroda, rozkvetlé šeříky a tak, to bych mohla mít po celý rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Vaňkova kuchařka je úžasná, já jí miluju:) No a s tou zásaditostí, už jsem to řešila s jednou slečnou, ale já si to nekoupila kvůli tomu, ale kvůli úžasným recetpům který obsahuje, takže zásaditá strava je mi fuk, beru tu kuchařku jako inspiraci na nové vegetariánské recepty:)

      Vymazat
    2. Chápu; já jsem jen na výraz zásaditá strava trochu přecitlivělá. :D Třeba se s námi někdy podělíš o nějaký recept!

      Vymazat
  3. Krásný článek, skvělé produkty, chválím.
    zvu tě na můj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat