pondělí 6. dubna 2015

Jeden rok mámou

Je to neuvěřitelné, ale už je to rok, co se nám narodil Honzík :) Tento víkend měl tedy svou první narozeninovou oslavu, dostal svůj první dort a bylo to krásné i dojemné:) 









16 komentářů:

  1. Všechno nejlepší Honzíčkovi :-*
    Krásný dort ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. S dcerkou už jsme je zažili a za měsíc nás to čeká se synkem.Ty první narozeniny jsou stejně nejkrásnější.Hlavně pro rodiče :) Máte krásného kloučka,hodně zdraví přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jeden rok je veliký mezník:) Moc děkujeme!

      Vymazat
  3. Vše nejlepší Honzíkovi! Ať vám dělá jen radost. :) Dort je krásný a na třetí fotce je Honzík podobný tatínkovi. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší a jen samé radosti. :)
    Hrozně to utíká... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě to letos čeká, dort je jednoduchý a krásný, nemám moc ráda ty zdobené potahované, co jsou teď všude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky jsem právě nechtěla dělat potahovaný:)

      Vymazat
  6. nemůžu se vynadívat, ten dort je prostě TOP! a Honzíka bych nejradši umačkala, je taak roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem moc ráda, že se dort líbí, hodně jsem ho řešila :)))

      Vymazat
  7. Och, strašne to letí veru, gratulujem Honzíkovi a veľa zdravíčka prajem :) Aj nás to o pár dní čaká, tak som zvedavá, aký dort sa mi podarí stvoriť :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme a taky přejeme vše nejlepší!! :)

      Vymazat