středa 25. února 2015

Můj svatební parfém - Versace Bright Crystal Absolu

Ahoj, dnešní článek bych chtěla věnovat svému svatebnímu parfému, protože si rozhodně zaslouží pozornost:) Jednou jsem někde četla svatební tip, že je dobré si na svatební den pořídit zcela nový parfém. Vzpomínky se totiž s vůní neoddělitelně provážou a vždy když pak vůni ucítíte, vše se vám připomene. Tahle myšlenka mi přišla skvělá. Takže jsem věděla, že až bude věc aktuální a bude mě čekat svatba, tak si nějaký parfém koupím.



No a letos na podzim to přišlo:) Problém je, že já nesnáším vybírat si parfém. První věc, která mě k tomu vede je, že nemám ráda parfumérie. Personál mi přijde arogantní a neochotný, takže když jsem si svůj parfém na svatbu vybírala, tak jsem byla v parfumérii tak počtvrté v životě :D :D No a druhá potíž je, že mě je z většiny vůní špatně, takže po vyzkoušení dvou třech odcházím s bolením hlavy a pocitem na zvracení :D :D 

Navíc jsem měla v té době šestiměsíční miminko, takže jsem se snažila, aby svatební přípravy probíhaly co nejvíc hladce a pokud možno jsme s Honzíkem co nejméně někde lítali. Takže když jsem byla v nákupním centru, zašla jsem do Marrionaud, kde jsem paní řekla, co bych si asi tak představovala. Ona mi na lístečky nastříkala 5 vůní, z toho jednu i na kůži (See by Chloé). Pak jsme si šly sednout s mamkou na kafe aby se vše rozvonělo. No a dopadlo to tak, že 4 mi začaly totálně smrdět, naopak Versace Bright Crystal Absolu mi s každým přivoněním voněl víc a víc, takže bylo vyřešeno, vrátila jsem se pro něj:)



Nečekejte tady žádné sofistikované rozbory, na to opravdu nejsem ve vůních zběhlá!

Takže jsem vám sem vložila popis z internetu:

Hlava: yuzu, granátové jablko
Srdce: magnólie, lotus, pivoňka, malina
Základ: pižmo, ambra, mahagon

Svůdný, intenzivní a okouzlující je nový parfém Versace Bright Crystal Absolu pro rok 2013. Svěží kombinace yuzu, granátového jablka a osvěžujících malin vytváří moderní parfém. Jemné květiny v doprovodu ambry doplňují toto jedinečné složení. Pod složením parfému je podepsán Alberto Morillas. Parfém Versace Bright Crystal Absolu vyzařuje krásu a jedinečnost. (Zdroj: parfemy-elnino.cz)




Parfém voní opravdu nádherně, není to vůně težká, přeslazená, je spíš svěží a takový sofistikovaná. Prostě nádherný a na svatbu je jak dělaný!!!


22 komentářů:

  1. Myšlenka svatebního perfému mi přijde skvělá. :) Zajímá mě ale, co se s ním děje teď - používáš ho běžně, nebo si ho necháváš jen na nějaké speciální příležitosti (tak bych to asi udělala já)? Sdílím tvou nechuť k parfumeriím; obvykle mi tam dýchá za krk prodavačka se sekuriťákem a hlavně mi celá prodejna hrozně smrdí; v té vůni dokážu vydržet jen pár minut, protože mě hned rozbolí hlava... Tenhle parfém ale půjdu zkusit, protože mě moc zajímá, jak ve skutečnosti voní (při popisech parfémů si vždycky v hlavě vytvořím nějakou představu).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No používám ho na speciálnější dny, ale zase těch moc není a nechci ho použít 3x do roka, takže se s ním voním když třeba s manželem někam jedeme nebo když prostě trávíme celý den spolu a tak:)

      Vymazat
  2. Obsluha v parfumeriích je otres - alespoň tedy tam, kde jsem byla. Když vidím, že po mě pořád koukají, sekuriťák je nepříjemnej, tak nemám chuť cokoliv vybírat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle říká tolik lidí, nechápu že se na tom nic nezmění :(

      Vymazat
  3. Já nakupuju vůně tak, že si podle toho, co mám doma a voní mi, najdu něco v podobné kategorii (u mě svěží vůně, citrusy...) a objednám si z parfums vzorky nebo ty dvě tři jdu ovonět do sephory. A je jasno :) Taky parfumerie nemusím, je tam dusno, narváno, převoněno...

    OdpovědětVymazat
  4. O této myšlence jsem nikdy neslyšela, ale zdá se mi to jako naprosto super nápad! :) K téhle vůni jsem zatím neměla možnost si přičichnout, ale momentálně toužím po Euphoria od Calvina Kleina.

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Euphorii mi už někdo doporučoval, musím jí někdy očuchat :D :D

      Vymazat
  5. Také se mi myšlenka speciálního parfému na svatbu líbí :) Bright crystal jsem měla v klasické verzi a vůbec mě neoslovil. Respektive na mně vůbec nevoněl hezky, až bych řekla, že smrděl. Na kamarádce voní krásně a ségra si ho taky oblíbila (+půl světa), takže chyba bude zřejmě u mě :-D
    P.S. Moc hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No jako já vím, že parfém reaguje s nositelem, ale že až tak, to jsem neslyšela ještě:)

      Vymazat
    2. Souhlasím, na každém voní parfém jinak. S kamarádkou používáme stejný - Beauty od Calvin Klein a i když ho na ní poznávám, voní na každé z nás úplně jinak (na obou krásně, s tím se moc nesetkávám). Zkoušela jsem na sobě jiný její parfém, který mi na ní nádherně voní, ale na mé kůži z něj byl hrozný smrad. Což je jen dobře, protože bychom pak měly 2 stejné. :)

      Vymazat
    3. Je to zajímavý a musím říct, že mě to taky překvapilo. Celá natěšená jsem si z první výplaty koupila celou sadu BC a pak jsem nestačila valit oči :-D Spotřebovala jsem jen mlíko a zbytek šel k ségře :-)

      Vymazat
  6. Moc hezky jsem si početla o mém svatebním parfému :). Je opravdu jedinečný, miluju ho. Jinak taky strašně nerada chodím do parfumerií, mám pár svých oblíbených stálic a občas mě čirou náhodou praští do nosu něco nového a úžasného, jako se mi to stalo s tímto parfémem. Nejraději nakupuji na parfums.cz ;-).

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si chci pořídit svatební parfém, uvazuji o Marry me od Lanvin.. Jinak parfémy nejraději nakupuji přes internet, parfumérky nemám ráda, prodavačky jsou často nepříjemné, když chci jen něco očuchat, ale už nekoupím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, nevěděla jsem, že existuje parfém co se jmenuje Marry me, to je super:)

      Vymazat
  8. Ach, áno. Naše parfumérie. Nie je na nich nič zlé, len ako ste uviedli zlá obsluha. Ja osobne do parfumérií chodím veľmi rada, ale keď vidím nezáujem tých predavačiek, ktoré na mňa pozerajú"Čo chceš? Nemám záujem. Och, ďalšia otrava" hneď ma prejde chuť a radšej si zájdem inde.
    Váš príspevok mi prišiel veľmi originálny. :) Páči sa mi a to veľmi. Good luck pri tvorení ďalších skvelých príspevkov. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak tenhle článek "měl" vyjít o dva měsíce dřív :/ ta myšlenka je vážně super, jak to že mě nenapadla :D ale už je pozdě. Je pravda, že když jsme byli s mým drahým na jedné z prvních dovolených a na letišti mi hodně voněl jeden parfém a pak jsem ho nečekaně dostala k vánocům, tak mi taky vždy tu dovolenou připomněl... No a ten jsem měla i na svatbě... Ale spešl by byl lepší. No nic se nedá dotáhnout do úplné dokonalosti, ale tenhle tip budu šířit mezi neprovdanými kamarádkami, dík ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to je škoda:( Já se do toho nehrnula, protože o vůni samotné jsem nenapsala skoro nic, neumím prostě popisovat vůně:)

      Vymazat
    2. já taky ne, pro mě je to úplné neznámo, buď mi parfém voní a nebo spíš - což je většinou smrdí, to je vše co o nich umím popsat :D

      Vymazat