pondělí 19. ledna 2015

Motivation Monday: Nádoba plná krásných okamžiků

Ahoj, jak jste si asi všimli, mám tady novou rubriku, kterou jsem nazvala Motivation Monday :) Chtěla bych jí mít na blogu alespoň dva pondělky v měsíci a přinášet články, které budou obsahovat tipy na různé motivační věci a podobně. Půjde o motivaci ke zdravému životu, ale nejen to, i k vnitřnímu rozvoji. Snad se vám bude tahle rubrika líbit:)

No a dnes pro vás mám jeden rychlý, ale úplně skvělý nápad pro rok 2015:) Narazila jsem na něj TADY.



Jde o nádobu, kam si budete celý rok 2015 vkládat lístečky se vším hezkým, co se vám stalo. A na konci roku jí pak otevřete a uvidíte, kolik malých i velkých radostí jste zažili:) No a nebo ani nemusíte čekat na konec roku, ale prostě když budete mít někdy depku a bude vám připadat, že váš život za moc nestojí, tak vytáhnete sklenici a zastydíte se za tu myšlenku, protože uvidíte, že váš život obsahuje plno skvělých okamžiků :) Mě to přišlo jako naprosto skvělý nápad, takže jsem si svou nádobu také vyrobila :)

Použila jsem prázdnou dózu od tělového másla Yves Rocher, kterou jsem umyla, zbavila nálepek a odstranila lepidlo, které po nich na dóze zůstalo.



Pak jsem na Pinterestu našla hezký obrázek související s rokem 2015 a oboustrannou páskou jsem ho nalepila na nádobu:)





No a plním ji barevnými lístečky kdykoliv, kdy se mi stane něco hezkého:) A co vy? Nemáte chuť si taky takovou nádobu vyrobit? :)

20 komentářů:

  1. Jééé, to je krásný, milý nápad! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. To je výborný nápad, zrovna mám podobnou nádobu, asi si to taky "vyrobím".. myslím, že bude hezké si třeba na konci tohoto roku sednout, vytáhnout papírky a připomenout si krásné chvíle, které se staly!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jee, to je super nápad! Mám ráda takovéhle roztomilůstky, asi se nechám inspirovat :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já taky, manžel se mi vždycky směje co všechno vymýšlím :D :D

      Vymazat
  4. juuuu super napad :) a super rubrika! Mohla by byt kazde pondeli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó Anet, to by bylo přímo báječný, kdyby se mi to povedlo každé pondělí, ale slibovat fakt nemůžu, vím jak to mám, že někdy je problém napsat článek za celý týden:) Ale děkuju, motivovala si mě a budu se snažit :D :-*

      Vymazat
  5. já se snažím napsat si každý den do určeného deníčku (je na něm hnědá 3D plastika slona a celý je vyroben z recyklovaného papíru) 3 pozitivní věci, co se za ten den staly. Světe div se, vždycky se nějaké najdou. Když ho nemám u sebe, snažím se na ty tři hezké věci alespoň myslet před spaním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee presne to nam na vejsce doporucovala ucitelka psychoterapie:)

      Vymazat
  6. Já mám doma úplně stejnou :-) Respektive se stejnými lístečky :-) A těší mě, že se plní, v prosinci bude moc fajn si to všechno přečíst!

    OdpovědětVymazat
  7. milý nápad,jen pořád nění co vkládat... snad se to zlepší :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci vzdycky je nejaky duvod k radosti a vdecnosti, o to prave jde;) Muzou to byt malickosti! :)

      Vymazat
    2. Já ted nějak nemůžu najít nic pozitivního,jsem tip co si vše hodně bere k srdci a neumím se bavit a radovat,když někdo mě blízký hrozně trpí... a bude hůř,poslední 3 roky,to stojí za prd :/

      Vymazat
    3. Hm, to musí být těžké, ale zkus to brát tak, že musíš někde načerpat sílu, abys mu mohla být oporou... A já si čím dál častěji uvědomuju, že člověk nemůže čekat, až budou ty správné okolnosti aby byl šťastný, ale musí se snažit to štěstí hledat v té situaci, v jaké je, protože ty správně okolnosti nemusí být ještě dlouho. Ale chápu, že se mi to říká, sama s tím bojuju...

      Vymazat
    4. Snažím se,ale se svou povahou realisty to není uplně jednoduchý,ale opravdu se snažím :)

      Vymazat
    5. Tak to přece úplně stačí, tyhle věci chtějí čas, stejně jako pozitivní myšlení, to se taky člověk nenaučí za den ale dá se to naučit....:) Tak držím palce:)

      Vymazat
  8. Skvělý nápad :-) Mám podobnou sklenici s tělovým máslem, tak už vím na co ji použiji až ho konečně spotřebuji (aspoň mě to bude motivovat k tomu víc se mazat a rychleji ho spotřebovat). Díky za hezký motivační článek.

    OdpovědětVymazat