středa 21. ledna 2015

Krém lehoučký jako pára

Ahoj, dneska mám pro vás recenzi krému, který používám už rok, takže už ho mám dostatečně ozkoušený, abych mohla napsat článek! Jedná se o Steamcream. Už v názvu má páru a to proto, že ingerdience jsou míseny speciálním parním procesem, což by mělo krému propůjčovat jemnost a lehkost a složky by se tak díky tomu měly snáze dostat do pleti.




V krému jsou použity ingredience jako voda z pomerančového květu, ovesné vločky, mandlový a jojobový olej či kakaové máslo.

Co tedy Steamcream slibuje?

  • ingredience nejvyšší kvality
  • dlouhotrvající hydrataci
  • okamžité vstřebání do pokožky

Pro výrobek jsou typické originální obaly. Místo klasického plastového nebo skleněného kalíšku je v plechovce, která má originální design a vždy se jedná o limitované edice. Já mám momentálně vánoční design s medvídkem:)


No a jak jsem s ním spokojená? Vzhledem k tomu, že jsem psala, že ho používám už přes rok a mám už druhé balení, tak je asi jasné, že jsem:) Krém je opravdu úžasně lehoučký, rychle se vpije a nezanechává pocit mastnoty. Má levandulovou vůni. Na tu jsem si musela zvyknout, ale teď jí mám ráda. 

Já jsem ho začala používat v těhotenství, kdy se mi dost změnila pleť a byla najednou o mnoho sušší, trpěla jsem na šupinky na nose a tenhle krém to spravil. Na to, jak je lehoučký, mě opravdu překvapil, jak krásně mojí pleť vyživí. Jako nebude to asi nic pro naprostý sušinky, které se mažou vazelínou, ale normální a klidně i sušší pleti by měl vyhovovat. Navíc je skvělý jako podklad pod makeup, tím, že se krásně vpije, a to je pro mě dost zásadní vlastnost u denního krému. Já ho tedy používám na den i na noc:) 

Další výhodou krému je, že moc neubývá, stačí ho fakt trošičku a navíc je ho v balení 70 ml, což je víc než klasicky bývá. Takže pokud ho seženete v nějaké akci, tak ani ta cena není nijak hrozná a navíc po pětadvacítce už bych na krému na obličej ani nešetřila :) Bez jakékoliv akce stojí 460 Kč. Pokud byste si o něm chtěli něco přečíst sami, tak můžete ZDE .



Když mi začal docházet, tak jsem hodně přemýšlela, jestli zkusit něco nového nebo koupit znovu a myslím, že opětovná koupě mluví za vše a já ho můžu doporučit:) 

13 komentářů:

  1. Hm, tuhle značku krémů neznám, ale rozhodně mě lákají ty plechové dózičky :D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. Už kolikrát jsem nad ním přemýšlela, ale šetřím. Jak dlouho ti asi balení vydrželo? Levandulová vůně mě moc neláká, ale pro plechové krabičky mám slabost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleť mě vydržel strašně dlouho. Napřed jsem ho střídala s jinými krémy a pak jsem používala na den i noc jen tenhle a měla jsem ho asi 9 nebo 10 měsíců... Takže si myslím, že tak 6 měsíců používání na den i noc? Ono ho stačí fakt trošičku.... A ta vůně, no já si na ní musela zvyknout, ale teď už jí mám ráda, mám to tak s většinou vůni přírodní kosmetiky, holt ty vůně nejsou tak prvoplánově líbivé jako ty chemické, ale teď už je mám i radši:)

      Vymazat
    2. Tak se po delší době k článku vracím - došel mi můj stávající krém, a odhodlala jsem se zkusit Steamcream. Hledala jsem, jaký si vyberu design a kočičková plechovka mě přesvědčila, že ho opravdu chci a to hned. :) Jsem nadšená; krém je přesně takový, jaký potřebuju - krásně vyživuje, ale úplně tak akorát, aby nedělal neplechu a jakkoli nemám ráda levandulovou vůni, tak na tuhle jsem si rychle zvykla a je mi příjemná. Tak třeba sem ještě zabrousí někdo, kdo se rozhoduje, stejně jako jsem to udělala já. :)

      Vymazat
    3. Ježiš ty si zlatíčko, taková zpětná vazba je skvělá!! :) Jsem šťastná, že Ti krém vyhovuje, já ho mám strašně ráda:) Ta vůně je ze začátku zvláštní, ale já si taky strašně rychle zvykla:)

      Vymazat
    4. Já děkuju za skvělý článek, který mě nakopl ho konečně zakoupit. :) Krém používám jen pár týdnů, ale hned jsem si ho oblíbila a doufám, že mi nadšení vydrží.

      Vymazat
  3. Tenhle krém vůbec neznám. Ale dost mě zaujal. Levandulovou vůni miluju, takže v tom by snad problém být nemusel. Jsem asi v půlce balení krému, který používám momentálně a už jsem pomalu začala přemýšlet, jaký si pořídím. Na pleti poslední rok a něco pozoruju, že potřebuje více péče a hydratace, takže tento krém by nemusel být špatnou variantou. A taky souhlasím, že pětadvacátý rok života (nejen) s pletí dokáže docela zatočit. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teda zatím žádné změny pleti nezaznamenala, spíš leda k lepšímu, že skoro netrpím na žádné pupínky, a to se s malým stále nevyspím víc jak dvě hodiny v kuse :D Ale prevence už je důležitá:) Zkus se třeba mrknout ještě na nějaké recenze, já ho mám fakt ráda:)

      Vymazat
  4. Já jsem měla pouze vzorek a bohužel mě odradila právě ta levandulová vůně, která na mě byla příliš silná.. :(

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, to chápu:( Ale já u té přírodnější kosmetiky fakt mám zkušenost že si zvyknu, teď už jí skoro ani nevnímám:) Ale tak někdo nemá rád na obličeji jakkoliv voňavé produkty, to je jasné! :)

      Vymazat
  5. tak i ja mam doma krasnou plechovku s "medou":) prvotne me vune prekvapila, ale nemuzu rict, ze by byla neprijemna. Na prvni naneseni jsem se tesila a urcite nebyla zklamana, prijemny pocit, rychle zaschnuti. Jsem rada, ze jsem se ke koupi z nenadani premluvila a uskutecnila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním strašně spokojená, vyhovuje mi jak je lehoučký, tak přeju, ať jsi s ním také spokojená:)

      Vymazat