čtvrtek 4. prosince 2014

Vánoce 2014: Balení dárků - co se dá vykouzlit z obyčejného balícího papíru?


Ahoj, dneska pro vás mám tři způsoby, jak vykouzlit z obyčejného balícího papíru nádherně zabalené dárky, dokonce snad ještě hezčí, než z kupovaného:) Ještě bych měla dodat, že první dva nápady jsem našla na Pinterestu, abych byla poctivá :) :D


Balení první aneb v jednoduchosti je krása
Budete potřebovat obyčejný balící papír, lepící pásku, nůžky, provázek a větvičku.


Dárek zabalíte do papíru. A místo stužky dáte úplně nejobyčejnější papír.



Přidáte větvičku a je to:) Tak jednoduché to je!!! Ale krásné, nemyslíte?



Balení druhé ... dortová krajka
Opět bude potřeba balící papír, dále nůžky, izolepa, lepidlo Herkules, štětec. No a nakonec dortová krajka, tu seženete normálně v papírnictví


  Opět, dárek zabalíte do papíru. Pak nalepíte dortovou krajku a ovážete provázkem.






Balení třetí....razítka
Tenhle způsob jsem tu měla už loni, ale měl pod stromečkem úspěch, takže letos jsem udělala razítkovaný papír zas:)
K tomu asi není co dodávat:) Pro ozvláštnění jsem přidala malý detail, sněhuláka jsem místy prostřídala s razítkem Handmade with love :)







Tak to je pro dnešek vše:) Líbí se vám některý ze způsobů? A už balíte dárečky? :) Pokud ještě ne, článek nemá působit jako stresor, času je dost!! :D


20 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí ten první nápad! Různě na internetu ho okukuju už dlouho a chystám se pustit do podobného balení :).

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny! Obzvlášť ten první s větvičkou. Stresuju se teď bohužel hodně, ale ne kvůli dárkům, ty mi přinášejí naoapak radost. :-) Na balení se těším; načasuju si to vždycky kolem 22., se setrou si uděláme horkou čokoládu, pustíme koledy a co můžeme, balíme společně. Vždycky je u toho skvělá zábava. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky taky balila těsně před Vánoci, ale poslední dobou s malým těžko něco stíhám, musím vždycky využít, když je doma manžel a nebo třeba když jsme u mamky, že ho zabaví a já můžu něco udělat:) Dělám to takle i s články na blog, se vším...:) Tak ať stres co nejdřív zmizí!! :)

      Vymazat
  3. Super napady vsetky tri :) snad si na ne spomeniem niekedy v buducnosti, moj muz kazdy rok nakupi aspon dve role baliaceho papiera, lebo sa boji, ze nam bude chybat (pricom mame samozrejme zasobu z rokov minulych) a jeho argument "to sa zide", no a vysledkom je, ze sa nam to doma hromadi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky furt nějaké papíry nakupuju a taky se nám strašně hromadí:D Teď jsem byla v DMku a tam měli tak překrásné papíry!! Ale ovládla jsem se :D

      Vymazat
  4. Krása! ůplně se teď stydím, že jsem koupila papír v tescu:D. Ale také si dávám záležet, jak ten dáreček vypadá, protože na tom taky záleží. Mě osobně to moc potěší, když si i s balením dá dotyčný práci:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky nakoupené :D Honzík by tohle asi neocenil, má svůj barevný se sovičkama :D :D A nejvíc mě vždycky pobaví, že pod stromečkem na první pohled poznám, který dárek balil manžel :D :D :D

      Vymazat
  5. Trojka vede! Už jen proto, že takhle krásně to narazítkovat chtělo pevnou ruku a moře trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jestli si mě nepřechválila, mám to jak kdybych už u toho něco upíjela :D :D Ale loni jsem razítkovala celý ten velký arch a to jsem se pak proklínala, co to vymýšlím :D :D A děkuju!!

      Vymazat
  6. Já jsem pro 1. a 3. :) Akorát, že ta větvička mi v našem domě za chvilku opadá (balím dárky tak 3 dny před Š. D.), loni jsem zkoušela smrček a letos jdu do borovice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smrk opadá hned no:( Tohle je jalovec a ten celkem drží:) A kdybys dala jedličku, tak ta Ti opadávat nebude! :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné! Osobně se mi nejvíce líbí ten ručně tisknutý! Měla bych taky něco vymyslet, ale asi jsem na to moc líná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějaký hezký koupíš, dneska je tolik nádherných!! :)

      Vymazat
  8. Razítkovaný papír je krásný. Vlastně všechny tři způsoby se mi velmi líbí. :) Já jsem lehce nekreativní, ale u nás stejně nikdo moc balení dárků neocení, tam se to musí hned rozbalit... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleť u nás to neocení taky nikdo, jedině mamka, takže já to tak balím spíš kvůli sobě, že z toho mám radost:D

      Vymazat
  9. všechny způsoby jsou super, já letos přemýšlím, že to taky zabalím do jednoduchého papíru a vyhraju si pak s dekorací :-)

    OdpovědětVymazat
  10. juu, to jsou krásné nápady, hlavně ten orazítkovaný papír, super!!! :)

    OdpovědětVymazat