úterý 30. prosince 2014

Honzíkovy DIY dárečky

V dnešním článku vám ukážu, jaké dárky letos naděloval Honzík, protože to je dobrý tip na DIY dárek s dětmi, který nemusí být jen vánoční:)





 Výrobek bude ze solného těsta, které si připravíte velice jednoduše.

1 hrnek hladké mouky
1 hrnek soli
1/2 hrnku vody

Vše smícháte a rukou vypracujete hladké těsto. Jde to velmi snadno:)



Z těsta se mi povedlo udělat tři nožičky, ale záleží, jak velké je chcete. Poměřte si nožičku (nebo ručičku) do nějaké misky a pak do ní dejte část těsta.


V misce si těsto hezky rozplácáte po dně a tak si vytvoříte pěkné kolečko. Nezapomeňte ale misku pomoučit, jinak vám pak nepůjde těsto ven.


Do vyklopeného kolečka obtisknete nožičku:) Dejte ale pozor, mimčo bude nejspíš krčit prstíky:)





Pak si vezmete tužku a do kolečka uděláte dvě dírky, pokud budete výrobek chtít zavěsit.


Dejte hotové výrobky na plech a pečte na 100 stupňů alespoň 2 hodiny.



Po vychladnutí vezměte akrylovou barvu ve vámi zvolené barvě a nabarvěte. Mě se nejvíc líbí nechat nožičku nevybarvenou, nádherně pak vynikne!!




No a pak už jen uvážete mašli :)


Snad se vám dnešní článek líbil:) Zítra se můžete těšit na moje nákupy za prosinec plus dárky od Ježíška :)

8 komentářů:

  1. Nejlepší DIY!!! Strašně jsem řešila, do čeho ty nožičky, ručičky obtisknu, nechtělo se mi kupovat ty drahé sady.. Tohle je naprostá paráda ;) Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Tohle těsto vyjde na pár korun a je to i hezký :)

      Vymazat
  2. Tak to je boží! :-) jsem ráda, že sis to rozmyslela a nepřestala jsi blogovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju:-* Ja jsem taky rada, uvedomila jsem si tou pauzou co chci a co ne a jak me blog bavi:)

      Vymazat
  3. Krásný nápad :D A Honzík je krasavec !!!!

    OdpovědětVymazat
  4. To je fakt krásný! žila jsem v domnění, že tohle jde praktikovat jen s těma drahýma sadama, kam se dětské končetinky obtiskávají :) Fakt moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) tohle vyjde i s tou akrylovou barvou rozhodně do stovky a vyrobila jsem jich šest :)

      Vymazat