úterý 25. listopadu 2014

Nejrychlejší adventní věnec

Ahoj, advent se blíží mílovými kroky, takže dneska pro vás mám strašně jednoduchý návod, jak si udělat doma hezký adventní věnec:) My budeme trávit většinu adventu a svátky mimo domov, takže jsem domů chtěla udělat jen něco bleskového a poctivý adventní věnec z jehličí budeme dělat až s mamkou k nim domů.



Co tedy budete potřebovat? 

Nějaký korpus na věnec s podtácky na svíčky. Dneska se prodávají všude, já mám tenhle proutěný. 


Dále 4 svíčky. Já jsem letos zvolila krásnou bordó barvu, která jde hezky dohromady s přírodní barvou věnce.



No a nakonec nějakou stuhu, ideálně v barvě svíček. Já mám tuhle ozvláštněnou zlatou aplikací uprostřed. Stuhy jsem koupila 2 metry. 


 No a postup je zcela primitivní :) Svíčky napícháte na věnec.



Původně jsem chtěla ze stuhy udělat 4 mašle, které by přišly ke každé svíčce jedna. Pak mě ale napadlo stuhu obtočit kolem věnce a výsledek je taky moc hezký. Navíc mi ty 2 metry vyšly úplně krásně! No a voilá, věnec je hotový! Nic snadnějšího (kromě zakoupení hotového věnce), snad ani neexistuje:) Navíc to není ani finančně náročné. Bohužel nevím, kolik stál sám věnec, dostala jsem ho od mamky, ale ten si po Vánocích schováte na další rok, takže to je investice na delší dobu a příští rok jako když ho najdete. No a svíčky mě vyšly na 48 Kč a stuha na 26 Kč:)





Tak co, líbí se vám věnec? A budete letos nějaký vyrábět? Můžete se ještě těšit na článek o výrobě toho tradičního, z chvojí!

8 komentářů:

  1. Jojo, nejhezčí dekorace jsou obvykle ty nejjednodušší. Proutí je moc hezké; sama bych dala předost těm mašlím okolo svíček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já loni měla věnce 3, takže na tenhle se nedostalo, takže aspoň letos přišel jeho čas :D

      Vymazat
  2. Super nápad, na jednoduchosti je krása a tady to opravdu platí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný a barva dokonalá..:) Já se na věnce chystám v sobotu, už pár let dělám svoje a je to zábava a super relax!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělala loni obrovský, ale měla jsem jen smrkové chvojí a bylo to šílené :) A bohužel nemám, kde sehnat hezké jedlové chvojí a nechci to rvát někde v parku, takže si letos s mamkou koupíme obalený jedlový v květince a sami si ho nazdobíme :) Už se strašně těším, ta vůně jehličí, to je nádhera :)

      Vymazat
  4. paci sa mi, ta bordova super ladi s drevom :) ja adventny veniec vyrabat nebudem, moja sestra je floristka, ona zasobuje vencami celu rodinu

    OdpovědětVymazat