čtvrtek 6. listopadu 2014

Miluji podzim + návod na malé podzimní DIY

Ahoj, možná se divíte, co tu dělá nový článek nebo si v duchu říkáte, co to ta prdlá blogerka dělala za divadýlko, že po měsíci zase píše? Samotnou mě překvapilo, že mi blog chyběl, a to dost, ale jsou také věci, které mi nechyběly. Hlavně mi nechybělo psaní recenzí o každé pitomosti, kterou jsem si koupila. Došla jsem k závěru, že to je ztráta času, že to v podstatě asi ani nikoho nezajímá a že chci jít jinou cestou. Jakou? Kosmetika tady určitě zůstane, protože jí mám pořád ráda, ale články budou spíš jen o něčem, co fakt stojí za to a co mi přijde tak zajímavé, že to ve mně vzbuzuje chuť článek napsat. No a dál jsem se rozhodla si tady dát svobodu psát opravdu o čemkoli, o čem mám chuť. 

Chtěla jsem vám tu stručně vypsat, co chystám, ale sliby chyby, tak se nechte překvapit :) 

A teď už k dnešnímu článku:) Právě se nacházíme v mém nejoblíbenějším ročním období! Miluji podzim opravdu se vším všudy a letos je o to krásnější, že jsem se vdávala, nemůžu se dočkat fotek plných barevného listí a nás dvou! 

My si letos podzim užíváme opravdu plnými doušky:) Třeba na výletě v Krumlově...




... nebo na Konopišti :)









Nakonec jsem si pro vás ještě připravila malinký návod na jednoduchou podzimní dekoraci do vašeho domu, bytu, pokoje...:)

Budete potřebovat nějakou velkou skleněnou nádobu. Moje je z Ikea:)

Dále budete potřebovat nějaké mini okrasné dýně. Dají se koupit kolem sedmi až deseti korun za kus. Dejte si pozor, aby šlo opravdu o dýně okrasné. Třeba Hokaido dýně by vám celkem rychle začala plesnivět. Ideální je mít dýně co nejpestřejší.


 No a pak už jen stačí naaranžovat dýně do nádoby:) Vím, že je to až trapně jednoduché, ale výsledek je celkem efektní, posuďte samy:)



Jak se vám dekorace líbí? A máte rády podzim? 

20 komentářů:

  1. Já si jen říkala - to není možný! Jsem moc ráda, že píšeš. :-)
    Podzim mám moc ráda; letos je opravdu krásný. Ale moje nejoblíbenější období je jaro, které bylo letos dlouhé a krásné (beru ho jako kompenzaci za to loňské týdenní). Bohužel si nádherného podzimního počasí letos moc neužívám, protože ráno chodím za tmy a domů se vracím opět za tmy. Snažím se tak užít si barev i když se třeba jen přesouvám mezi školními budovami. Okrasné dýně jsou každoroční stálice, sama je vystavuji na parapetu a vedle monitoru na mě pomrkává rudá chryzantéma. Ale když je člověk psychicky dobře naladěný, tak je krásné každé roční období.
    Budeš psát něco o svatbě? Takový článek by mě opravdu zajímal. Předpokládám, že svatební fotku nám neukážeš, ale třeba fotka šatů by nebyla od věci. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi moc milá! :-* Jinak jaro je taky super, přesně jak říkáš, každé roční období je krásné a já moc nerozumím lidem, co si furt stěžují, že v zimě je moc zima, v létě moc teplo, na podzim prší atd. atd., ti nebudou šťastní nikdy. Jinak bude jeden článek o svatebních přípravách a pak bude jeden článek přímo se svatebními fotkami, ale ten tu bude jen omezenou dobu a pak ho smažu :)

      Vymazat
    2. Skvělé, tak se budu těšit na svatební články. :-)
      Jinak, abych se přiznala, tak v létě si v největších vedrech stěžuju... Protože se před nimi nedá nikam utéct. Extrémní teploty zvládám obecně špatně, ale proti zimě se dokážu bránit, kdežto před vedrem neuteču, ledaže bych byla třeba týden zavřená ve sklepě. :D Navíc se nejteplejší dny vždy trefí do zkouškového období - nejen, že se nemůžu jít zchladit k vodě, ale ještě mi vedro komplikuje moji už tak dost zavařenou hlavu a mám celkově pocit, že se roztékám. :-) Konec satiry, teď je venku nádherně a užívám si každý den, kdy se někam dostanu. Ne že by to bylo nějak často, ale každé ráno si teď zajdu, abych se nabažila barev a krásných budov cestou.
      Jinak zapomněla jsem dodat - pro mě je podzim taky obdobím svíček a horkých nápojů. Kdy jindy objevovat nové kavárny a pálit každý večer vonné svíčky (ano, samozřejmě i v zimě, pak ve mně svíčky vyvolávají vánoční náladu).
      Mimochodem, chci pochválit nový vzhled - ač jsem spíš konzervativec a příznivec starého, líbí se mi. Puntíky jsem měla moc ráda, ale "fošny" jsou pěkné a myslím, že se k tvému blogu hodí.

      Vymazat
    3. To já ale myslela spíš takové ty chronické stěžovače, nejhorší vedra vadí i mě a fakt se to nedá...:) A udělala si mi velkou radost s pochvalou designu, já jsem na to dost antitalent, ale ten předešlý byl maličko děs :D , takže změna byla nutná a teď jsem spokojená:) Jo a svíčky taky miluju!!!!! :)

      Vymazat
  2. Já jsem ráda,že jsi zpět a že sis udělala jasno v tom o čem budeš psát. Podle mně je spontannost důležitá a takový blogy mně baví nejvíc. Pravidelnost mně nebaví a hlavně mně baví víc široký záběr a ne jen šminky,hadíky a recenze. Vždyt život není jen o tom ,proto beauty and mind je skvělý název a já se budu těšit na články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Lucko! Mám to podobně, taky mě baví širší záběr a přesně proto se blog jmenuje tak, jak se jmenuje, protože to není jen o šminkách:)

      Vymazat
  3. Přesně! On časem člověk zjistí, že ty hodnoty jsou někde jinde než v podstatě bezduchých článcích o nové řasence :) Taky doufám, že se dočkáme nějakého článku o svatbě, miminku...! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne fotky a ty ze svatby bydou urcite taky. Ja mam rada vsechna obdobi, ale je fakt, ze podzim, zvlast kdyz sviti slunicko, je magicky. Ano, to kouzlo slunecneho pohlazeni ve spojeni s barvami a modrou oblohou je neco naprosto nadpozemskeho. Ja sis jej letos uzivam ve Francii a nemuzu si ho vynachvalit take proto, ze se tu teploty stale drzi na urovni balerynek a saka ;-)
    K tomu psani, je potreba, aby clovek blog bavil a je lepsi si dat mesic pauzu (ja ji mela rok) a utridit si myslenky, nez se do psani nutit, protoze ctenar to pak vetsinou vyciti a hlavne nas ta prace pak ani nenaplnuje... ;-)
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Tyjo tak počasí na balerínky a sako je přesně to nej!!! :) A ještě ve Francii<3

      Vymazat
  5. Já jsem vůbec neprováděla tak složité úvahy, ze kterých nás podezíráš. Místo toho jsem si pomyslela zkrátka "jé!". :D
    Podzim miluju a tohle je velmi dobrý nápad, vypadá to efektně. Škoda, že bych to momentálně vlastně ani neměla kam dát. :)
    A jsem ráda, že jsi tu zpátky. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej zpátky :) Jsem ráda, že budeš pokračovat, velice se těším na článek o svatebních přípravách. Na podzimu mám nejraději barvy - listí, obloha, kaštany, dýně a další :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem ráda, že píšeš ;) Ono je fakt, že psát jen o kosmetice je pak už nuda, proto se se ségrou snažíme o velkou rozmanitost ;)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě je to nejlepší, takové blogy mě i nejvíc baví číst:)

      Vymazat
  8. Jupí, mám velkou radost z nového článku :-) Fotky jsou krásné a ta dekorace se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Abych pravdu řekla, i mně psaní blogu chybí. A tak stále dumám nad tím, zda se vrátit do staré známé řeky, založit nový blog nebo to přenechat ostatním?! Kdo ví, kam se dostanu :). Nicméně vítej zpátky, těším se na všechny nové články :)!

    Jo a miluju podzim!

    OdpovědětVymazat