sobota 29. listopadu 2014

Christmas wreath 2014

Ahoj, dnes mám pro vás slíbený článek o výrobě tradičního věnce z chvojí :) Jedlový korpus jsem si letos koupila. Loni jsem totiž vyráběla svůj, ale nemám možnost si někde natrhat jedlové chvojí a rvát to někde v parku nebudu, takže jsem loni měla smrk, tůji a jalovec a bylo to šílený, ruce jsem měla úplně zničené:) Takže proto letos kupovaný!


Dále budete potřebovat svíčky. Já jsem si letos vybrala olivově zelené!
¨

No a potom nějaké ozdoby, které budou ladit se svíčkami :)


Svíčky se buď zapíchnou do podstavců s bodákem, ale já jsem nesehnala černé a jiná barva mi k olivové neseděla. Takže jsem svíčky umístila rovnou na věnec. Nejlepší je, pokud do svíčky zapíchnete dvě, klidně i tři veliké jehly, aby svíčka na věnci dobře držela.



Svíčky můžete umístit buď klasicky, mě se ale líbí víc když jsou u sebe:) Pak jsem na věnec umístila velkou dvojitou mašli. Návody, jak jí uvázat najdete na youtube, stačí když zadáte "double bow" :)




No a pak už přijde na řadu tavící pistole. Na jehličí bude nejlepší sehnat si tyčinky zelené, ale může být samozřejmě i průhledná :)





No a tady už je výsledek mého snažení:)





Líbí se vám moje olivová verze? Vyrábíte věnec, nebo kupujete? A jak se těšíte na nadcházející advent? :)

17 komentářů:

  1. To je moc pěkné, fakt se ti to povedlo. Dík za inspiraci.
    Nekupuju, nevyrábím, ale zkusím vyrobit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Ono klidně stačí dát svíčky a ke každé jednu mašli, mrkni na můj loňský článek, je tam fotka červeného věnce :) http://beautyofbodyandmind.blogspot.cz/2013/12/pripravy-na-vanoce.html

      Vymazat
  2. Ja taky vyrabim, letos jsem delala netradicni verzi do formy, obrayek dam na web pozdeji a loni jsem delala jednoduchy bilo-cerveny ;)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2014/11/jednoduchy-adventni-venec.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tady je, můžeš mrknout, jak to dopadlo :-)
      http://kamenurazu.blogspot.cz/2014/11/adventni-svicen.html

      Vymazat
  3. Opravdu krásný věnec, já vyráběla každý rok, ale letos jsem si řekla, že ušetřím přírodu a máme výzdobu umělou :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký věnec. :-) Já ho letos vyrábět nebudu, ale pustím se zas do korálkových hvězdiček, ty mi dělají radost každé Vánoce. Dnes jsem se tak vztekala nad učením, že jsem si dla chvíli pauzu a jednu stvořila. Ta půlhodina strávená s drátem a korálky mě skvěle uklidnila, takže se před spaním pustím ještě do jedné, potřebuju totiž z hlavy vyhnat všechny myšlenky na nemoci ledvin. Pustím si k tomu ještě koledy a vánoční nálada zas přijde. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Tak to je super relax!! :) Já taky strašně ráda něco vyrábím :) A přeju ať ty nemoci ledvin už řešit nemusíš!!

      Vymazat
  5. Je nádherný! Já sehnala jen borovici, takže úplně nejhorší na světě! Ruce rozpíchané, olepené smůlou, větvičky dost velké na takovou práci... ale nějak jsem se s tím poprala! Je takový víc přírodní, ale zas mám radost, že jsem to nevzdala :D Od teď mám velký respekt k výrobcům adventních věnců, není to tak jednoduché, jak se zdá... i když možná mít lepší materiál :D uvidíme, jestli se do toho příští rok zase pustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to sis dala!! :) Asi jako já loni s tím smrkem, ten píchá jako kráva! :) Z té jedle to jde o dost lépe, my to dělaly s dětmi v práci, ale já jsem po té loňské zkušenosti zvolila cestu nejmenšího odporu :D :D A děkuju:)

      Vymazat
  6. Teda ty jsi šikovná! Věnce jsme dělala jen loni, na intru. Letos (vlastně přímo dnes) se tomu raději vyhýbám. Jsem nešikovná a navíc mě to vůbec nebaví. Ale ty máš opravdu krásný :).

    OdpovědětVymazat