pátek 9. května 2014

APEIRON Jemné čistící mléko

Ahoj, dneska pro vás mám recenzi na první produkt od značky Apeiron natural care. Jde o přírodní kosmetiku, která je určená na citlivou pleť a je opravdu velmi velmi jemná. Neobsahuje žádný alkohol, což je celkem rarita a takové produkty se hledají těžko. Já jsem na ní narazila u Vivi na Vintage blogu a musela jsem jí vyzkoušet. Jde o kosmetiku dost drahou, ale zrovna na ní byla akce, takže se to celkem dalo a když vezmete v potaz to složení, tak ta cena v akci vážně není špatná. Nakupovala jsem ji na eshopu www.organic-beauty.cz .



Jako první z mnou zakoupených věcí jsem si na recenzi připravila právě čistící mléko, protože si myslím, že ho není potřeba používat tak dlouho jako krémy, aby si člověk udělal názor. 

Plná cena mléka je 398 Kč a já jsem ho v akci kupovala nějak kolem 270 Kč? Bohužel si to nepamatuji přesně. Je ho 150 ml a stačí ho malé množství, takže si myslím, že mi vydrží dlouho. Je určeno pro normální, citlivou a náročnou pleť. Obsahuje bio mandlový olej, kurkumu a Neem. Mléko má světle žlutou barvu.Vůně je jemňoučká, charakteristická pro přírodní kosmetiku. 

A co mléko slibuje? Zbavit pleť nečistot a zbytků makeupu a to včetně okolí. Použití je snadné, nanesete malé množství  a jemně vmasírujete. Poté můžete smýt mléko vodou nebo setřít kosmetickým tamponem. 

A jak ho používám já? Na dočištění pleti. Napřed použiji buď micelárku nebo odličovací balzám a tímhle mlékem pleť dočistím. Je opravdu skvělé, kolikrát ještě vezme zbytek řasenky ačkoliv jsem si myslela, že jsou oči dokonale odlíčené. Je opravdu extra jemné, o nějakém vysušení pleti nemůže být ani řeč. 

Já jsem si ho naprosto zamilovala a už bez něj nechci žít, pevně doufám, že mi vydrží, než na něj zase bude nějaká akce a já si ho rozhodně pořídím znovu!!

3 komentáře:

  1. Páni, to mléko vypadá vážně skvěle! :) Ode dneška budu číhat a snad taky narazím na nějakou akcičku.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně skvělé, vždycky se těším, až se odlíčím a vyčistím si s ním pleť :) A akce určitě hlídej, teď nedávno taky nějaká byla, takže určitě se to vyplatí si počkat! :)

      Vymazat
  2. wow hned by som ho brala!
    Ak budeš mať čas pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat