úterý 8. dubna 2014

4. 4. 2014

Uplynul přesně týden od toho, co jsme se s přítelem zasnoubili a potkalo nás to nejkrásnější v životě:) Máme krásného a zdravého syna! 

Honzíčku vítej na světě :)



58 komentářů:

  1. Obrovská gratulace, ať se Vám všem daří!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc gratuluji :-) Honzíček je krásný.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné datum a krásné miminko! Tak ať se mu daří :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Je tak krásný a sladký...i přes tu fotografii cítím tu nádhernou miminkovskou vůni :) Má úžasné datum narození.Ať je zdravý,silný a šťastný.

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji :-). Nás to samé štěstí potkalo 1.1.2014 ( také syn-Matěj). Ať Vám pěkně roste a hlavně si všechno užívejte s přítelem, strašně to utíká. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! :) Také gratuluji! Já jsem se také narodila 1. 1. :D :D

      Vymazat
  6. zlatíčko nádherné <3 gratuluju :*

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluju! Je to malý krasavec :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tolik stesti v par dnech, to je sen! Nevedela jsem, ze te ceka porod uz tak brzy. Preji hlavne hodne zdravi cele rodince a porad stejne lasky. Zdravi Ivet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to neskutecnej napor na emoce;) A porod byl o 3 tydny driv, taky jsme to jeste necekali;) Dekujeme!

      Vymazat
  9. to je uplna telepatia, prave dnes som si na teba spomenula, ze ktovie ako sa mas a najdem tu takuto novinu :) gratulujem z celeho srdca, Honzicek je nadherny! Ako tu uz bolo napisane, straaasne to uteka, nas Teodor uz ma 7 tyzdnov, na jednej strane mam pocit, ze sa este len vcera narodil a na druhej strane si pripadam ako keby tu s nami bol odjakziva.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc moc moc gratuluji a užívej si to! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluji :) Nádherné miminko :) Přeji ať jste celá rodinka šťastná, zdravá a celkově vše ať je jen skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Gratulace k miminku! Ať jste všichni zdraví a šťastní

    OdpovědětVymazat
  13. Ten je tááák krásnej! Vím, že se opakuju, ale já jsem teď těma miminkama úplně posedlá ;) Ještě jednou moc gratuluju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto Tě chápu, já taky byla už dlouho :D :D Děkujeme!

      Vymazat
  14. Nebudu originální, posílám jen obrovskou gratulaci a přeju vám všem hodně štěstí a zdraví! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, takové přání je stejně nejhezčí! :)

      Vymazat
  15. Moc gratuluji a chlapečkovi přeji do života jenom to nejlepší a vám spoustu radostí s ním :)).

    OdpovědětVymazat
  16. To je mrňousek, nádherný :). Moc moc gratuluju! Ať se mu daří :).

    OdpovědětVymazat
  17. Moc a moc gratuluji! :)
    ... je překrásný, kouzelný, prostě nejmilejší a všechno nej na světě... ;)
    :))

    OdpovědětVymazat
  18. moc gratuluji, je krásný,ať se vám společně krásně žije a jste zdraví!

    OdpovědětVymazat
  19. Moc gratuluju! Můj bývalý přítel se jmenoval také Honza a také byl narozený 4/4 :). Ať vám dělá samou radost.
    S manželem také plánujeme mimi,takže tvůj blog mi bude inspirací:)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc gratuluji, je to malý bobánek :). Přeji vám, ať jste všichni zdraví, šťastní a spokojení. A můj budoucí manžel se narodil 3. 4. :). Tak si to s malým Beranem pěkně užívejte.

    OdpovědětVymazat
  21. Super, gratuluji! Celé rodince hlavně hodně zdraví přeju!

    OdpovědětVymazat
  22. Ten je tak kráááááásnej... Gratuluju:) Ať se vám všem daří a jste zdraví. J.

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé :) Moc gratuluju :) Ať vám dělá samou radost a je zdravý a má se čile k světu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Dokonalý,gratuju a přeju hodně štěstí a zdraví <3

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, tohle jsem nějak minula, protože mi teď umřel počítač. :) Tak gratuluju k děťátku a přeju mu hlavně, aby v životě potkal co nejméně blbů, protože pak se určitě bude mít krásně! :))

    OdpovědětVymazat
  26. Ostře sledované blogové miminko je tady, hurááá. Všechno nejlepší jemu i všem dalším zúčastněným :-) Zdraví a mír především. Bude i nějaké bližší info?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dojmy z porodu třeba :-) nečekám nějaké krvavé drama se všemi podrobnosti, ale když už tady ta záložka preggo monday je...jo, já vím, že tohle není těhotenský blog, ale psát o svém těhotenství a potom ten přechod mezi stavem těhotná a netěhotná okomentovat jen zmínkou "tak a už je tady s náma..." to je jako kdyby sis to miminko koupila v obchodě společně s paletou očních stínů a šamponem :-D Tak to vnímám já.

      Vymazat
    2. Jasně, chápu to, určitě se tu něco objeví, ale zjistila jsem, že se mi ty věci lépe píšou s nějakým odstupem, takže ještě bude asi nějaký těhotenský článek, mám nachystaný třeba produkty na bříško proti striím a tak:) A na ty poporodní věci pak taky určo dojde:) Jde jen o to, že potřebuju trošku odstup o těch věcech psát:)

      Vymazat
  27. Strašně moc gratuluji k tam krásnému přírůstku do rodiny. Hlavně ať jste všichny zdraví a šťastní :)

    OdpovědětVymazat