sobota 16. listopadu 2013

I´m pregnant!!!!

Ahoj, dnešní článek bude hodně netradiční, konečně se s vámi totiž můžu podělit o důvod, proč se můj život v posledních měsících točí okolo všeho možného kromě blogu. Čekám totiž miminko:)

Jsem  momentálně v pátém měsíci a na blog mi jaksi nezbýval v posledních měsících čas. Stále totiž chodím na plný úvazek do práce, což u mě znamená, že domů přicházím tak v půl osmé večer, no a o víkendech mám školu. Na spoustě blogů jsou teď články o tom, kolik toho blogerky mají, jak zvládají práci a školu, ale řeknu vám, když se k tomu přidá těhotenství, tak to je teprve challenge :D Celou dobu mě totiž pronásleduje neskutečná únava, takže jít spát v půl deváté je u mě naprosto běžné:)


Ze začátku jsem přemýšlela, jestli se s tím na blogu pochlubit, ale už nejsem na začátku a chtěla jsem vám i dát vědět, proč se tu nic neděje... Doufám, že to teď ve druhém trimestru trošku napravím, moje polička v koupelně se dost proměnila a používám trošku jinou kosmetiku, takže mám i některé věci k recenzi. Navíc jsem si v poslední době nakoupila i pár hezký věcí pro radost, takže možná udělám nějaká new in článek:)

Pokud byste měly nějaké otázky, tak se klidně ptejte v komentářích:) Uvidíme, jestli po takové době jsou ještě čtenáři, kteří na mě nezanevřeli a jak mi to blogování teď v druhém trimetru půjde!

63 komentářů:

  1. Gratuluji k miminku! A vítej zpět. Těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! To je krásná novina. Přeju ti hodně zdraví a trpělivosti :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuju Karolíno! Už jsem se u Tebe zásobila krémem na prevenci strií od Palmer´s :D :D A je super!!! :)

      Vymazat
  4. No tak to je bomba. :)))) Obrovská gratulace. Ať jste oba zdraví! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Iluško, moje!! Já to tušila! Jsem za tebe strašně šťastná, gratuluju!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko moc děkuju:) Tenhle víkend mám první volný po měsíci, takže doháním všechny resty a myslím i na tebe:)

      Vymazat
  6. To je moc krásný důvod, tak ať miminko v pořádku prospívá a maminku moc nezlobí. :) A na nové recenze se těším, už jsem si říkala, zda se nám zase vrátíš... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Verunky se přidávají ke gratulaci! ;-) Těší mě, že jsi zpět a samozřejmě chápu proměnu priorit, protože nic nemá přednost před zdravím maminky a dítěte. Tak ať jste oba zdraví a nic vám nechybí! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to hrozně moc gratuluji :)! Já to s blogem také moc nestíhám a to chodím "jen" do čtvrťáku, vůbec nevím, co bych dělala, kdybych chodila na vejšku, měla práci a třeba ještě přítele, to bych snad ani spát nemohla chodit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Rory:) U nás to momentálně vypadá tak, že já zvládám práci a školu, ale domácnost je z hodně velké části na příteli:) Naštěstí on je úplně skvělý!

      Vymazat
  9. Tak to gratulujem! Verím, že v takýchto chvíľach sú určite dôležitejšie veci než blog :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulujem :D v tomto obdobi som vymenila chemiu za prirodnejsie a bio produkty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já se taky snažím a hlavně jsem si celkově hodně omezila počet produktů, které používám:)

      Vymazat
  11. Moc Ti gratuluji! A těším se na další vývoj blogu, je milé, že jsi se vrátila a podělila se o tuhle radůstku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Snad nebudu mít v hlavě jen plínky a budu schopná psát zajímavé články :D :D

      Vymazat
  12. Gratuluji, to je krása! Tak ať vše vyjde podla Tvých představ a ať se máte všichni co nejkrásněji :).

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to jsi měla k odmlčení se ten nejkrásnější důvod. Moc gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  14. Strašně moc gratuluju! To je opravdu krásná zpráva! Užívej si těhotenství a hlavně odpočívej :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Akorát si oprav ten nadpis (pregnant) :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky, vůbec jsem si toho nevšimla, i teď jsem na to čuměla pěknejch pár sekund, než mi došlo, co je špatně :))))

      Vymazat
  16. Jéé, přijmi prosím i mou gratulaci :) Hlavně abyste byli oba zdraví a šťastní. Ehm, vlastně všichni tři :) A už se moc těším na další články :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  17. To je skvělá zpráva, gratuluju! :-) Já si teda vždycky říkala, jak to všechno stíháš... A držím palce, ať se to daří i dál. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Tak já to nemám třeba jako Kája z PlumFoolery, školu mám o víkendech, ale teď v tom těhotenství je to teda masakr, protože jsem fakt hodně unavená a navíc to neustálé cestování... Ale tak hlavně že je těhotenství zdravé, že nemusím být na rizikáči...

      Vymazat
  18. Skvělá zpráva! Osobně jsi moje první těhotná blogerka na bloglovinu i bloggeru, tak doufám, že je to důvod cítit se vyjímečně :-)) A byla bych moc ráda, kdyby jsi svého stavu využila a vytvořila nějaké těhotenské články :-) Aby jsi zvýšila vzdělanost čtenářek, například :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to je moc milé:) Něco v hlavě v plánu mám, tak uvidíme, jak se to bude líbit:)

      Vymazat
  19. Mooooc moc moc moc gratuluju :-)) Po pravdě jsem to ale trochu čekala :-D Protože když jsi v některém z posledních článků tak trochu nastínila, že k "zanedbávání" blogu máš speciální důvod, navíc i dřív jsi říkala, že bys chtěla miminko :-))) Každopádně pokud se podělíš o cokoli, rozhodně si ráda přečtu, i kdyby "jen" jak sis obměnila kosmetiku. Je to podle mě zajímavé a užitečné, navíc si myslím, že mě to zanedlouho asi taky bude čekat, pokud vše půjde tak, jak to zatím vypadá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!! :) Prokoukla si mě dobře a děkuju za podporu ke článkům:) Jinak vám budu držet palce, ať miminko přijde hned jak si to budete přát:)

      Vymazat
  20. Mockrát Ti gratuluji a přeji mnoho štěstíčka a zdravíčka :) Krásně odpočívej a těhotentsví si užij!

    OdpovědětVymazat
  21. gratuluji. no a jinak počkej, až nebudeš těhotná a budeš mít to dítě. tomu se pak teprve říká challenge to všechno stíhat. teď je to ještě pohodička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Já vím no, na to zatím nemyslím :D A od kolegyň v práci zase poslouchám: počkej až budeš mít dvě, jedno dítě není nic :D

      Vymazat
    2. no... to je taky pravda. když si vzpomenu, jaká to byla s jedním miminem pohoda. to se dvěma to je challenge na druhou. no a pak přijde ten další stupeň, kdy začneš chodit znovu do práce... a to je challenge na třetí. já jsem tedy takový extrém, protože k tomu chodím ještě do školy a mám ty práce dvě... no si říkám, co bych za to dala, kdybych mohla chodit jenom do práce a do školy...

      Vymazat
    3. Tak to ja bych chtela skolu stihnout do konce materske a to ze pak budu chodit do prace a doma me bude cekat druha smena si zatim nehodlam ani predstavovat;) Strasne jsem si miminko prala tak jsem stastna ze prislo tak rychle;)

      Vymazat
  22. gratuluju! První mimčo je šok - takových novot. Druhý je klidnější - člověk si říká že už to všechno zná, ne? Třetí je masakr - akutním nedostatek rukou. Ale ten pocit když se přitulí a starší řeknou že tě mají rádi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) No já si myslím, že z toho budu vykulená slušně:) A při mým vytížení nemám čas číst ani žádný knížky nebo tak :D

      Vymazat
  23. To je krásná zpráva. Gratuluji a přeji zdraví mamince i miminku!

    OdpovědětVymazat
  24. Moc gratuluji! Jen nám poraď, jak to všechno tak stíháš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) No právě že nestíhám, takže pak to odnáší blog a domácnost :)

      Vymazat
  25. Nezanevřeli jsme, naopak vzorně čekali na další článek ;) gratuluju k miminku!! =) P.S.: uvítám jakékoli podrobnosti z těhotenské kosmetiky a tipů, nevím proč, ale začíná mi toto téma být nějaké blízké (asi už tikám =D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na něco takového chystám, akorát já jsem fakt tak v jednom kole, že prostě nemám moc čas to načítat a hledat:))) Ale určitě něco dám dohromady, třeba na bříško už doma kosmetiku samozřejmě mám:) Děkuju moc!!!

      Vymazat
  26. juuuu, moc moc gratuluju, doufám, že se to smí, že na to nejsou nějaké pověry!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) Myslím, že gratulovat by se nemělo jen úplně na začátku, než se to potvrdí:)

      Vymazat
  27. Gratuluju, i když jsem tvůj blog našla až teď, snažím se už rok otěhotnět, tak uvítám všechny tipy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to já bohužel mít nebudu, nám se miminko opravdu a bez přehánění povedlo hned první měsíc, takže si ani neumím představit, jak náročné to musí být, čekat na něj už nějakou dobu. Na druhou stranu rok ještě není až tak dlouhá doba, určitě se vám zadaří, moc bych to přála každému, kdo po miminku touží!!! :) A děkuji!

      Vymazat