pondělí 31. prosince 2012

Nejoblíbenější kosmetický výrobek roku 2012

Dneska mám pro vás článek o produktu, který jsem si nejvíc zamilovala v roce 2012:)


A který výrobek že to je?

 Bioderma Hydrabio Mousse čistící pěna






Možná vás překvapí, proč zrovna tahle pěna? Vždyť je to jen obyčejný produkt na čištění obličeje? Ale pro mě je to malý zázrak. Něco takového jsem hledala opravdu dlouho. 

První co člověka zaujme je balení. Má totiž stejný dávkovač, jako šlehačka:)



A konzistence je přímo úžasná, nádherně sametová:) 



Použití je taky snadné, navlhčím si obličej a pak ho vyčistím pěnou. Dopředu nic neodličuji, ani řasenku, zatím si se vším poradila. Musím ale upozornit, že nepoužívám voděodolnou řasenku, ale obyčejnou. S voděodolnou by si možná neporadila.

Abych vám mohla ukázat, jak dobře obličej vyčistí, přetřela jsem obličej po vyčištění ještě tamponkem s růžovou micelární vodou od Biodermy a tady je výsledek. Tamponek je skoro čistý, akorát mi zbylo trošku stínů v obočí, které jsem asi vynechala a tamponek to trošku zabarvilo. Jinak si ale myslím, že je výsledek dobrý:)


Díky tomu, že je pěna z řady Hydrabio a je tedy určena pro hydrataci pokožky, tak vůbec nevysušuje, což je její velké plus. Ani na oči se jí nemusíte bát dát, neštípe ani je jinak nedráždí:) Pro mě je to prostě nejsnadnější způsob, jak se odlíčit večer ve sprše, když přijdu naprosto utahaná... Proto jsem ji zvolila jako výrobek roku 2012:)

7 komentářů:

  1. Zvu tě na balancování na raně nového a starého roku u mě na blogu :)).

    Krásnou silvestrovskou oslavu a úspěšný nový rok Ti přeji <3.

    OdpovědětVymazat
  2. od Biodermy jsem zatím nic nezkoušela, ale rozhodně to plánuji... tak díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky teď ujíždím na odličovací pěně od VICHY, je to super věcička! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych chtěla vyzkoušet z téhle řady micelárku. Uvidím, kdy se odhodlám k jejímu objednání, není to totiž značka zrovna levná. Ale určitě bude kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  5. Začne prý vysušovat až časem, jelikož každá čisticí pěna prý vysušuje.
    Lepší pro suchou pleť je mléko.

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych ji ráda vyzkoušela, ale poslední dobou se mi docela ucpávají póry a nevím, zda to zvládne... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Biodermu jsem letos nestihla vyzkoušet, tak snad příští rok :).

    OdpovědětVymazat