neděle 19. srpna 2012

Balea koupelové pěny

Taky si rády napustíte horkou vanu a relaxujete v závějích pěny? Já jsem tomu nikdy moc neholdovala a vlastně mě k tomu přivedl až přítel:) Akorát že já vůbec nesnesu nijak zvlášť teplou, natož horkou vodu, takže já k němu můžu až tak po půl hodině:) A abych Vás tu nenudila historkami z naší koupelny, mám tu pro Vás radši 2 rychlé tipy, jak si kosmeticky zpříjemnit relaxaci ve vaně:)

Měla jsem pár balistik od Lush, které mne zklamaly, ale pak jsem objevila úžasné koupelové pěny od Baley. Stojí zlomek toho co Lush a balení je obrovské, takže s nimi nemusíte šetřit! :) Krásně voní a udělají nádhernou pěnu!!! 



Balea krémová pěna do koupele je s příchutí Pitaya a voní nádherně! Je jí 750 ml a nejsem si jistá cenou, ale do 100 Kč se určitě vejdete! 

Balea koupel s marulovým olejem a mléčnými proteiny je potom více krémová, opět krásně voní a po této koupeli se ani nemusíte mazat tělovým mlékem! Pleť je nádherně hydratovaná a hebká! Balení obsahuje 500 ml a cena je opět podobná.

Obě pěny jsou podle mne srovnatelně dobré, záleží co preferujete. Já je střídám podle nálady, někdy mám chuť spíš na ovocnou vůni, tak volím Pitayu. No a když chci svojí pokožce dopřát něco víc, sáhnu po krémové koupeli:)

A co vy? Vyzkoušely jste některý z těchto výrobků? Máte tip na nějakou dobrou pěnu do koupele? Podělte se v komentářích:)

16 komentářů:

  1. Fiha, nad penou som nikdy nejak extra nerozmyslala, vzdy kupim tu najlacnejsiu a tu, ktora mi najkrajsie vonia, ked uz mam na nu chut :-). Zatial som nemala ziadnu zlu skusenost, ale popravde ani neviem povedat, ktore som mala doma... proste tie co su stale na najnizsom regali v drogerke :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že já jsem byla mile překvapená, že jsou laciné a super, kam se hrabe Lush:))) Takže u těch pěn určitě nemá cenu dávat moc peněz, zvlášť když to člověk nepoužívá denně:)

      Vymazat
  2. Tak to děkuji za tipy :). Já si na koupele potrpím spíš přes zimu, tak už vím, co si pořídím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tojo, k zimě nebo sychravýmu podzimu to patří:))

      Vymazat
  3. Great Blog! i´m a new Follower :)

    Lovely Greetings ,kisses

    OdpovědětVymazat
  4. Mně zrovna teď dochází Radox, tak se po té Balee mrknu:-) Jinak používám LUSH:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla balistiky 2 a ani jedna mi nepěnila, moc ani nevoněla, asi mám nějakou smolnou ruku a neumím si to vybrat:) Ale Balea je fajn, obzvlášť ta krémová je vážně dobrá!

      Vymazat
    2. Balistiky nemají pěnit, ty jen vyšumí a obarví vody, na pěnu Lush dělá pěny do koupele, které se do vody rozdrobí.

      Vymazat
    3. Asi jsem se špatně vyjádřila, vím že neudělají pěnu ve vaně, já jsem spíš myslela takový to pěnění, jak se ti rozpouští, šumí a točí se ve vodě a mění se barvy, viděla jsem to ve videích. Ale ta moje to nedělala:(

      Vymazat
  5. Moje nejoblíbenější pěna do koupele je modrý delfín :-)) Jinak se raději sprchuji a mám ráda peelingové přípravky.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrý delfín? To jsem nikdy neslyšela:)) Já sprchování taky miluju, babička má takový ten sprcháč, kde na tebe jde zeshora takový úplně jako déšť a to jen naprosto úžasný, to si musíme s přítelem taky pořídit:)

      Vymazat
  6. Ja sa skor sprchujem ako kupem :D Ale niektore peny do kupela tak krasne vonaju a su take super :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si takle napustim vanu maximálně tak 2x za měsíc, jinak mi to přijde i neekologický a nemám z toho moc dobrej pocit:D :D

      Vymazat
  7. ja som mala penu z oriflame, ale neviem si spomenut ako sa volala...ale aj tieto stoja za vyskusanie! :)

    OdpovědětVymazat