čtvrtek 21. června 2012

Krémy Ryor

Nevím, jestli už někteří z vás nejsou na Ryor po té blogové záplavě alergičtí, ale doufám, že ne:) Mě totiž někdy produkty, které se na mě valí ze všech stran, spíš štvou. Po značce Ryor jsem ale sáhla v zoufalství, kdy už jsem prostě nevěděla co používat a nezklamala mě! Proto bych se dnes chtěla zmínit o dvou krémech.



První je Matující krém z řady Mořské řasy. Důvod, proč o něm píšu je, že by to mohl být dobrý tip do současného horkého počasí. Všechny krémy mi teď přijdou zbytečně hutné a tenhle jsem vytáhla po dlouhé době a byla to dobrá volba. 

                                                                                   Zdroj

Koupila jsem si ho v zimě, ale nějak mě nenadchnul a skončil na poličce. Jak už jsem tu jednou psala, trpím na suchou kůži na nose, jinak je moje pleť ale spíš smíšená, někdy normální, někdy se více leskne. A v těch vedrech které poslední dobou jsou se samozřejmě lesknu častěji a jelikož make-up, který nyní používám (Rimmel Match Perfection) není matující, tak jsem se zkusila vrátit k tomuto krému a jsem z něj prostě nadšená!


Krém má nadýchanou konzistenci a je lehounký a jemný. Příjemně voní, na pleti nezanechává ulepený dojem a rychle se do pleti vpije. Na stránkách Ryoru je uvedeno, že je určený pro všechny věkové kategorie a na mastnou, smíšenou i aknózní pleť. Dále je zde uvedeno, že krém udržuje matný vzhled pleti. To je věc, kterou v mém případě opravdu plní! A tohle na Ryoru oceňuji, že výrobky, které jsem zkusila, plnili to, co slibovaly. Krém stojí kolem 120 Kč.

                                                                                                                                                                   


Druhý krém, který bych vám chtěla představit je z řady Aknestop a jde o Krém s fytosfingosinem na problematickou pleť. Já na žádné akné netrpím, problematickou pleť příliš nemám, trápí mě nějaké nedokonalosti spíš v závislosti na hormonálních změnách pár dní v měsíci. Tento krém jsem si ale oblíbila po vysazení hormonální antikoncepce, kdy se mi pleť zkazila celkem výrazně a byla jsem bezradná, co používat. A krém v podstatě používám dál, v současné době zejména na noc a na den ten matující. 

                                                                               Zdroj

Krém má v podstatě stejnou konzistenci, je také nádherně nadýchaný, ani vůně mi nevadí. Lze ho používat na den i na noc, což je výhoda pokud například cestuji. Můžu ho porovnat s mnohem dražšími krémy určenými na problematickou pleť, například jsem měla Vichy Normaderm nebo Neutrogenu a tenhle krém se jim naprosto vyrovná. Ovšem jeho cena je mnohonásobně nižší. 

Krém stojí kolem 100 Kč, takže si myslím, že to je dobrý tip třeba pro mladší slečny, které nemají možnost investovat do kosmetiky tolik peněz. V tomto případě by to totiž mohlo být i zbytečné, protože tenhle krém je prostě super a určitě stojí za vyzkoušení.

Žádné komentáře:

Okomentovat