středa 27. června 2012

June favourites

Je neuvěřitelný, že červen už je zase skoro pryč:) Vybrala jsem pár nejoblíbenějších produktů, bez kterých nedám poslední dobou ani ránu:) 

První je duo od Adidas. Jde o deodorant a tělovou vůni. Nejradši mám tuhle růžovou řadu. Používám ji hlavně na takové ty obyčejné dny, kdy je mi líto brát si dražší voňavku. Někdy použiji jen deodorant, protože jsem na vůně dost háklivá a někdy je mi prostě špatně z čehokoliv:)


Další věc, kterou prostě zmínit musím je paletka od Inglotu. Ráda bych o ní napsala obsáhlejší článek a přidala i nějaké fotky, jak vypadá na očích. Od té doby, co jí mám, nic jiného nepoužívám:)


Pokud se mi k nějakému líčení nehodí tvářenka z paletky Inglot, naprosto jsem si zamilovala VIP tvářenku od Astoru. Má skvělou výdrž a dá se dosáhnout různě intenzivního odstínu. Koupila jsem jí ve slevě za 90 Kč a byl to nejlepší kup za poslední měsíce:)


Nakonec jsem do článku zařadila ještě 2 rtěnky, protože ty teď nosím taky mnohem častěji než dřív. Obě jsou hodně známé a na blozích se objevují často. Essence rtěnku mám ráda hlavně v případě, kdy nemám čas ji upravovat a hlídat, jestli se mi nerozmazala a podobně. Spíš než rtěnka mi přijde jako dobře pigmentovaný balzám, protože je skvěle hydratační, ale samozřejmě tomu odpovídá i horší výdrž.


Druhá je rtěnka od Dermacolu Lip Seduction, kterou mám v odstínu 04. Má jít také o hydratační rtěnku. Já bych řekla, že úplně hydratační není, ale rozhodně nevysušuje a lépe vydrží, takže to je podle mě dobrá varianta, když člověk potřebuje lepší výdrž a nechce si kupovat drahou rtěnku. Navíc odstín 04 je velmi krásný, na fotce se mi bohužel nepodařilo ho reálně zachytit, ale určitě už jste ho viděli na jiných blozích mockrát:) 



A ještě sem musím přidat ubrousky Nivea, které jsem si pořídila na doporučení Lili, abych šetřila micelárkou a je to opravdu geniální kombinace:) Nosím je i v kabelce, protože antibakteriální gel sám o sobě mi někdy přijde trošku málo, přece jen zabije akorát bakterie a tu špínu nesmyje, takže já si radši utřu ruce ubrouskem a pak ještě použiju ten gel. Zvlášť pokud člověk musí cestovat MHD a pak chce něco sníst rukama, tak to je potřeba:) 


2 komentáře:

  1. Musím si tu Essence taky koupit, ať nejsem pozadu :).

    Ano, máme na zahradě lekníny, ale strašně blbě se fotí :D :/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si jí kup, za tu cenu je prostě úžasná:)

      Vymazat