pondělí 21. května 2012

Jackets

Dlouho jsem hledala svoji vysněnou černou klasickou bundičku. A toto jaro jsem ji našla na stránkách Zary a dlouho se na ní chodila dívat:) Když jsem jí pak viděla na Instagramu své oblíbené bloggerky Nikki, tak už sem nedokázala odolávat a koupila jsem si jí.




A když jsem v té Zaře byla, našla jsem tam ještě květovanou bundičku, kterou jsem obdivovala u PersianBabe. Takže nakonec jsem odešla s oběma a vůbec nelituju:) Tuhle bundičku je možné vidět na krásné Sabče z Lost in Closet, odkaz na její blog mám vpravo v oblíbených.


3 komentáře:

  1. Tu květovanou bundičku jsem obdivovala už u dannyrosefashion. Je nádherná, ale nejdřív bych potřebovala nějaký univerzálnější kousek. Jsem zvědavá, jak bude vypadat na Tobě! Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, já jsem právě původně šla jen pro tu černou, protože jsem taky potřebovala univerzální. A můžu říct, že se mi hodí fakt ke všemu:) No a tý květovaný jsem pak neodolala, ale jsem ráda, protože já jsem strašně zimomřivá a mám ráda zakrytý ruce, takže jí nosím fakt často, je úplně lehounká jako halenka skoro:)

      Vymazat